Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Aaaavv det gør ondt!
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 10:21

Som nogen nok har set, lavede jeg for lidt tid siden et indlæg om jeg ikke havde mærket liv fra Noah i nogle dage. Heldigvis var alt opk, men jeg blev anbefalet en fuldtidssygemelding da min krop er belastet. (jeg er deltidssygemeldt nu). Det har jeg så haft dårlig samvittighed over hvis jeg skulle, og derfor ville jeg lige give deltidssygemeldingen en chance da jeg der kun havde haft den en uge eller 14 dage(kan ikk huske det præcist). De sidste dage har jeg haft ret så ondt i lænden og igår kunne jeg næsten ikke stå mere på arbejde (var på arbejde fra 08.45-14). Så igår aftes fik jeg pludselig vanvittigt ondt i ryg, bækken, haleben og mave og kunne næsten ikke gå eller vende mig i sengen, men skubbede det lidt hen med at jeg nok bare havde overanstrengt mig. Til morges var det næsten aftaget helt, hvorfor jeg tog på arbejde (står i butik og er på arbejde alene idag frem til kl. 16). Men nu er det vendt tilbage og næsten værre end igår. kan næsten ikke gå, hvert skridt gør ondt og går som en der har skidt i bukserne rent ud sagt. Kan ikke tage hjem, da ingen kan dække ind (den anden fuldtids har fri og den timelønnede kan først komme kl. 16 og tror chefen dækker ind i en anden butik) Så imorgen er der nok ingen anden udvej end at troppe op hos lægen og få den fuldtidssygemelding fra dags dato. Samvittigheden nager mig, for ved de bliver helt på røven (vi har ingen vikarer), men tror min krop for alvor siger fra nu. Skal først føde til september, så synes også det er længe at være sygemeldt...

Ved ikke helt hvad jeg ville, nok bare ud med nolge frustrationer.

Og hvor er der længe til kl. 16

Nu med en dejlig dreng i maven

0
0
Svar på denne tråd

Kan du så se at
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 10:43

Tage en FULD sygemelding.

Du skal sgu passe på dig selv og Noah.

Ikke noget med at have dåelig samvittighed...

Illum !!

.

Å boogie boogie woggie, hey.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 10:51

Jeg var i samme situation, som dig. Jeg blev også først deltidssygemeldt, men havde også konstant dårlig samvittighed selvom, jeg kunne mærke min krop var meget belastet. Jeg blev fuldtidssygemeldt i feb, havde termin i lørdags.

Jeg kunne mærke stor forskel, den lille blev og så mere aktiv, da jeg blev fuldtidssygemeldt. Og så havde jeg pludselig mulighed for at tage ud og svømme, det er vild godt, når man har meget ondt. Så kunne jeg gå lange ture.

Så tænk på dig selv og den lille.

0
0
Svar på denne tråd

Du er syg
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 12:16

... og når man er syg går man ikke på arbejde. Så jeg foreslår at du lukker butikken og går til lægen med det samme.

Ja ring selvfølgelig lige til din chef først ;-)

Det kan ikke være dit problem, at der ikke er nogen til at dække ind.

At du bliver sygemeldt nu betyder jo ikke nødvendigvis, at du vil være sygemeldt frem til september. Men det går galt, hvis ikke du lytter til din krop og til din læge.

Det bliver i øvrigt ikke noget problem for butikken at finde en anden. Der er jo arbejdsløse overalt i disse tider.

0
0
Svar på denne tråd

I har jo
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 12:26

allesammen ret.. Jeg må ikke bare lukke butikken, men den timelønnet vil se om ikke han kan komme før...

Ja, arbejdsløshed er der over det hele, så mon ikke det burde være muligt at finde en kandidat..

Har talt med min læge og jeg skal derop imorgen- og skal indstille mig på at det bliver resten af tiden ud. Men ja, hvis det kan hjælpe lidt på det hele, så må det være sådan.

Nu med en dejlig dreng i maven

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider