Som nogen nok har set, lavede jeg for lidt tid siden et indlæg om jeg ikke havde mærket liv fra Noah i nogle dage. Heldigvis var alt opk, men jeg blev anbefalet en fuldtidssygemelding da min krop er belastet. (jeg er deltidssygemeldt nu). Det har jeg så haft dårlig samvittighed over hvis jeg skulle, og derfor ville jeg lige give deltidssygemeldingen en chance da jeg der kun havde haft den en uge eller 14 dage(kan ikk huske det præcist). De sidste dage har jeg haft ret så ondt i lænden og igår kunne jeg næsten ikke stå mere på arbejde (var på arbejde fra 08.45-14). Så igår aftes fik jeg pludselig vanvittigt ondt i ryg, bækken, haleben og mave og kunne næsten ikke gå eller vende mig i sengen, men skubbede det lidt hen med at jeg nok bare havde overanstrengt mig. Til morges var det næsten aftaget helt, hvorfor jeg tog på arbejde (står i butik og er på arbejde alene idag frem til kl. 16). Men nu er det vendt tilbage og næsten værre end igår. kan næsten ikke gå, hvert skridt gør ondt og går som en der har skidt i bukserne rent ud sagt. Kan ikke tage hjem, da ingen kan dække ind (den anden fuldtids har fri og den timelønnede kan først komme kl. 16 og tror chefen dækker ind i en anden butik)
Så imorgen er der nok ingen anden udvej end at troppe op hos lægen og få den fuldtidssygemelding fra dags dato. Samvittigheden nager mig, for ved de bliver helt på røven (vi har ingen vikarer), men tror min krop for alvor siger fra nu. Skal først føde til september, så synes også det er længe at være sygemeldt...
Ved ikke helt hvad jeg ville, nok bare ud med nolge frustrationer.
Og hvor er der længe til kl. 16