Hejsa
Min mand kommer fra Italien så vi er jævnligt afsted. Vi har kørt derned 3gange med vores datter som nu bliver 3år.
Sidst vi var afsted var i april, og det gik rigtig fint. Vi overnatter hver gang 1 overnatning, for at det ikke skal blive for lang tid at sidde i bilen. Vi holder mange pauser, hvor hun kan komme ud og afreagere.
Vi købte også de der dvd afspillere til bilen, for så tænkte vi at hun kunne se lidt film osv. Men hun fik næsten ikke brugt det.
Vi havde lånt en hel pose bøger på biblioteket, samt taget en masse legetøj med, samt tusser og papir.
Hver gang så kører vi hjemmefra ved 4-5tiden´om morgenen, og sejler over Gedser/Rostock for at spare nogle kørte kilometer.
Så kommer man også lidt udenom trafikken omkring Berlin.
Hver gang har vi meget proviant med, og det hatr været en succes.
Jeg synes at det virker som om at hun hygger sig og nyder at sidde og snakke/lege med os. Der er ingen af os der sover i bilen mens vi kører. Èn kører, og én underholder/leger, og det fungerer fint.
Jeg synes at det er meget hyggeligt at rejse sådan, især hvis man har god tid og ikke skal nå det til noget bestemt tidspunkt.
Venlig hilsen Mie