Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

undt i bækken efter fødsel
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 11:03

Hej jeg fødte jo her for 6 uger siden, og troede at min bækkenløsning forsvandt efter fødslen. Men jeg syndes desværre det går den forkerte vej. Jeg har undt når jeg går og rejser mig, kan ikke ligge på den ene side da jeg bare er så øm i den ene hofte. Jeg vil jo gerne igang med at komme i form igen, men hvad gør man lige. Skal selvfølglig snakke med lægen om det her til 8 ugers undersøggelse. Men er der nogle sider på nettet eller hvad har i gjort for at komme igang igen. Og hvad med ridning. Mvh Lajla

0
0
Svar på denne tråd

Ondt i bækken
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 12:37

Hej

Ved min første fødsel havde jeg ondt ½ år efter, det blev langsomt bedre, meget meget langsomt. Efter et år havde jeg ingen gener. Det skal lige siges at jeg ikke havde bækkenløsning. De to andre gange har det gået meget meget nemmere med at komme ovenpå igen.

Tal med lægen og giv det endelig tid, lyt til din krop. Pas på med lange gå ture, træn dig op langsomt, bare 2 x 10 minutter hver dag. (Ja det var hvad jeg startede med, men jeg havde stadig sindsygt ondt)

Hilsen

Jette

Voksi pose sælges.

0
0
Svar på denne tråd

også 1/2 år
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 21:58

Det tog også mig 1/2 år før jeg var nogenlunde på toppen igen. Så tag det stille og roligt. Ellers bliver det bare værre.

Part søges til min oldenborg hoppe. Skriv for mere information.

0
0
Svar på denne tråd

12324565356
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 22:49

Ja, et ikke så opmuntrene indlæg fra mig. for mig har det taget lidt over 2 år og det går nu meget bedre, men ind imellem hvis jeg har gået meget, især trapper, kommer smerten igen.

Mvh Jeannette

Mor til Marcus Mikael 191106

Pinto araber er vejen frem...

0
0
Svar på denne tråd

ok ikke så opmuntrende
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 11:26

Så må jeg hvist væbne mig med tålmodighed.Har i gået til fysioterapeuter eller lign. Hvordan med ridning.Jeg skiftede nemlig min dv ud med en islænder sidste år, fordi jeg ikke kunne holde til i ryggen at ride en hest med så meget sving.Så nu glæder jeg mig til at komme igang med ismulen.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 18:40

desværre tage lang tid at komme over. Da jeg ventede min datter havde jeg også bækkenproblemer og det tog næsten 1½ år at komme over det.

Winnie

Med venlig hilsen

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider