der på intet tidspunkt vil skille mig af med mine dejlige dyr selvom der er børn i huset og en til på vej :0)
Der skal virkelig være en rigtig rigtig god grund til at jeg skiller mig af med dem! Selvom der er kommet børn er tiden der stadig til både hund og katte og kaniner.
Min store pige på 6 år elsker at være med til at fodre og tager gerne snoren når vi går tur med hunden :0)
Min lille pige på 1 år og 4 mdr er helt vild med den ene af kattene og elsker at nusse hende. Heldigvis elsker katten så også at blive nusset så det bruger de lang tid på begge to :0)
Når vi er ude ved kaninerne tager den lille gerne så meget hø, halm eller græs som hun kan have i sin lille hånd og stikker det næsten i hovedet på kaninerne fordi hun har set vi andre også giver dem det (dog ikke lige i hovedet, men de overlever *gg*).
Lige fra begge unger er kommet hjem første gang har dyrene været omkring og blevet involveret i den lidt nye dagligdag man jo ikke kan undgå at det bliver. Så tror det handler meget om hvor meget man selv vil gøre for at få det til at fungere med dyr og børn.
Synes ikke at rengøringen er blevet værrere, men igen, det kommer vel an på hvor hys man er med om der ligger totter på gulvet, og børn kan så også svine lige så meget hvis ikke mere end dyrene ;0)
Sanne> kommer kattene og vil hilse når du sidder med baby og ammer e.l., så gør dig selv den tjeneste ikke at affærdige dem for du kan risikere at de bliver hamrende jaloux på den lille (det samme gælder hunde). Snak derimod med dem og kæl med dem mens du ammer, det kan man sagtens :0)
Hilsen Betina der venter barn nr 3 til november