Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Spark i ribenende???
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 18:31

Sider lige og undre mig en del, det følels seriøst som om lille bebs er godt i gang med at sparke mig i ribenende i højre side, men er det ikke ALT for tidligt? jeg er 23+2 i dag så er det ikke meget tidligt??

Jeg har mærket den sparke 5-7 cm over navlen, så meget at maven bevæger sig, men det syntes jeg også var meget tidligt, for det har jeg mærket en lille uges tid.

Jeg skal til 24 uges undersøgelse i morgen så der spørg jeg også lige min læge.. Men er det ikke ALT for tidligt??

Tine og Felix

og bebs på vej :)

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.

R.I.P:

Alexia af Vodagergård

Abiegail af Vodagergård

Dea af Vodagergård

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 18:46

Jeg tror ikke det er for tidligt.

Det er vel afhængig af hvor moderkagen er placeret hvor meget man mærker og hvordan barnet ligger.

Jeg skal ikke gøre mig klog, men jeg har mærket meget kraftige spark siden uge 21 (er 28+1 i dag), så jeg tror ikke det er unormalt.

Ind i mellem tror jeg den lille øver sig på karate derinde i hulen, for av hvor kan det gøre nas når den sparker...

Held og lykke med det hele..

Annemarie

Laura og Emma- 20-07-06.

Baby i vente til August 09.

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev

"If you can dream it, you can do it"

"Medlem af Bullerklubben"

Shetterhingst u. papir sælges/byttes.

0
0
Svar på denne tråd

heeeej
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 19:39

jeg er selv førstegangs gravid... jeg har somme tider også mærke nogle mærkelige jag under ribbenene, men jeg fik på det tidspuknt at vide at det var altså for tidlihgt til at det var baby der sparkede helt deroppe, men folk sagde til mig, vent du abre til senere, det skal nok komme..... tak tak..

jeg er uge 27+5 idag, det er så dog længe siden jeg har haft disse jag deroppe.. så jeg tror nu heller ikke det var baby.. for dit vedkommen tror jeg stadig det er for tidligt til det er selve baby der sparker deroppe, men det kan jo være nogle nerver der kommer i pres... men jeg skal da bstemt ikke kunne sige det... jeg mærker liv 8-10 cm over navlen nu, men stadig mest forneden i underlivet

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 10:06

Tidligt. Med Sofie mærkede jeg liv i form af små "luftbobler" i maven allerede i uge 19.

Med Nicklas har jeg kunne mærke liv siden uge 20, så nu må han gerne komme ud

Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves

Rideklubben Hammelev og Omegn

3 dage over termin

0
0
Svar på denne tråd

silas...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 10:29

jeg tror ikke helt det er det trådstarter mener, jeg tror hun mener om det allerede nu kan være baby der sparker oppe ved ribbenene allerede nu... det er så det jeg skriver at jeg mener er lidt for tidligt endnu, men jeg vil da ikke gøre mig klog på det.. smil jeg mærkede allerede boblende liv omkring uge 17-18 stykker... og det er lidt tidligt i betragtning af jeg er førstegangs og er kraftig i forvejen smil..

men hvor er det dog dejligt...

0
0
Svar på denne tråd

Det tror jeg
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 11:58

bestemt at det er! jeg er selv 24+1 og mærker spark på ribbenene Men jeg har også både i følge læge og jordemor en stor livmoder.. og når jeg selv mræker efter toppen af livmoderen stopper den lidt op over hvor ribbenene starter.

Så jeg tror sagtens at det er din baby du mærker røre ribbenen.

Min prinsesse har været fuld aktiv siden 18+1 og der er også fuld skruer på så maven den hopper og danser nogen gange.

Så det er meget individuelt, men ikke unormalt eller meget tidligt..

Nu med en prinsesse i maven - termin 1 september :)

Med solstråle hilsen stine

0
0
Svar på denne tråd

bebs...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 12:31

Jeg har mærket liv siden 17+0, hvor det har været spark, har ikke rigtig mærket de der bobler alle snakker om.

Men min læge sagde i dag at jeg har en stor livmoder og et meget aktivt barn, så hun ville ikke udlukke at det er den lille som kan ramme de nederste riben. og jeg min moderkage ligger bagtil og lidt lavt, dog ikke så den dækker fødevejen.

Min livmoder var til den store side men ikke at det havde nogen betydning i følge min læge, hendes eneste kommentar var bare at det var et stort barn

Også kaldte hun den for et rulle barn, for den ville ikke ligge stille da hun lyttede efter hjertelyd men det ville den heller ikke da jordmoderen prøvede

Så forklaring må jo bare være at en lille er en stor og aktiv bebs

Tine og Felix

og bebs på vej :)

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.

R.I.P:

Alexia af Vodagergård

Abiegail af Vodagergård

Dea af Vodagergård

0
0
Svar på denne tråd

mærke liv
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 18:40

jeg er i uge 17+4 idag og jeg mærkede liv allerde i uge 16, mest som små puf inde i maven, svært at forklare. de sidste dage har jeg følt det lidt som om der står en og danser på min blære.

kan ikke huske hvornår jg mærkede spark i ribene hos de to andre men mon ikke også det har lidt med ens bygning at gøre?

Silas: skal den knægt ikke snart ud da? hvorfor går du da og gemmer ham sådan af vejen?

mvh hilsen NICOLE

"AT TILGIVE, BETYDER IKKE AT GLEMME,
DET BETYDER AT GIVE SLIP PÅ SMERTEN"

¤ NU MED TERMIN D. 19. OKTOBER ¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider