Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

svangerskabsforgiftning?
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 16:54

pu ha to indlæg på en dag. nå pyt.

jeg har døjet de sidste to dage med hovedpine, som går lidt over i noget kvalme. har været lidt svimmel. og er generelt bare dårlig tilpas. har næsten ikke sovet i nat.(været urolig i hele kroppen)

og har bare i dag ligge og slappet af da jeg ikke rigtig har kunne magte andet.

har læste mig frem til at nogle afsymptomer på svangerskabs forgiftning blandandet er hovedpine, kvalme, svimmelhed, plus hævelse i ansigt, hænder osv. jeg har dog ikke lagt mærke til om jeg har været hævet, for det er jo varmt udefor.

så nu spørg jeg jer..

er det svangerskabsforgiftning eller er jeg bare pylleret.

jeg skal til lægen i morgen for at få underskrevet nogle papir så høre hende da lige ad.

er forresten i uge 23+6 i dag.

jane

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde nok...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 17:05

...ringet og snakket med min jordmor, hvis jeg var dig, da svangerskabsforgiftning ikke er til at spøge med, hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt.

Ellers kan man vist ringe til fødegangen, hvis ikke du kan få fat i jordmoderen.

Vil ikke skræmme dig, men kærestens bror og kæreste har lige mistet deres lille datter pga. svangerskabsforgiftning og en løsnet moderkage.

Anja - med en lille pige i maven.

Hun kigger ud til os til sommer.

Mosegårdens Ditlev sælges, skriv til mig for info.

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

ring til din
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 11:25

... læge nu!

Svangerskabforgiftning er ikke at spøge med. Jeg har en veninde som fik det, blev indlagt og endte med at føde ved kejsersnit seks uger for tidligt. De tog barnet, fordi der ikke kom næring nok gennem moderkagen, hvilket er en af de ting, der kan ske i forbindelse med en svangerskabsforgiftning.

Så afsted til doktor med dig.

0
0
Svar på denne tråd

afsted til lægen
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 11:30

Ja kan du se at ringe til lægen eller fødegangen, det kan altså være farligt det skidt

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Åhhh....
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 11:43

...Jane, håber at du holder os opdateret og håber selvfølgelig at alt er helt vel hos dig.

Anja - med en lille pige i maven.

Hun kigger ud til os til sommer.

Mosegårdens Ditlev sælges, skriv til mig for info.

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

har nu
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 15:44

været til lægen og de syntes ikke der var nogle alarm klokker der ringede endnu. skal dog holde mig i ro. så det fortsætter jeg bare med og så skal jeg til den store lægeundersøgelse på mandag da jeg nu er i uge 24.

jeg skulle dog lytte til min krop for hvis jeg syntes det blev være og at jeg bebyndte at hæve op på hænder osv. så skulle jeg kontakte lægen igen.

min læges kommentart var altså jane man kan jo altså godt blive normal syg selvom man er gravid... okay tag den jane.

men med to aborter tidligere, tre gange blødninger i denne graviditet plus smerter i lænd og hofte. så er der måske ikke noget at sige til at man har nogle alarm klokker der ringer vel... skøre læge.

jane

0
0
Svar på denne tråd

her var der ingen
Forfatter: 
Dato:  01-05-2009 05:59

alarm klokker der ringede med da jeg var i uge 30 fandt lægerne ud af at jeg havde svangerskabsforgiftning, uden jeg som sådan mærkede noget.

De var lettere hysteriske mente jeg med scanninger 2 gange om ugen(knap 70 km væk) samt lægebesøg en gang om ugen.

Jeg var faktisk temmelig led og ked af al den opmærksomhed.

Men fik akut kejsersnit i uge 37 og han fejlede ikke noget der kan dateres til svangerskabsforgiftningen.

De fortalte mig jævnligt at de ville indlægge mig i næstved til obs men så langt kom vi aldrig da jeg panikkede i uge 37 da de sagde det og valgte så kejsersnit i nyk da næstved alligevellet ville have gjort det dagen efter.

Hvis det er blevet lidt rodet er det fordi min teorist lige er vågnet.

Venter på de to madammer gider fole og med Flicka Mollerup tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 10:25

Dårlig læge du har :( Jeg har haft svangerskabsforgiftning alle gode gange 3 og jeg forstår slet ikke din læges holdning. Hvis jeg var dig ville jeg forlange at få taget blodprøve og blodtryk + urin test. Som andre siger det er bestemt ikke noget at spøge med og ja man kan godt være almindelig syg, men med de symtomer du har så SKAL du undersøges. Håber der ikke er nået, men få det tjekket PLZ.

Kram Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider