Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Sengetid???
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 22:42

Hejsa

Vil bare lige hører hvornår jeres 5 årige kommer i seng???

Min datter på 5 år, bliver 6 år i juni ´09, er meget svær at drive i seng, og bedst som jeg tror hun sover sin søde søvn, står hun pludselig i stuen og spørger om et eller andet, bare for at komme op en gang til...hhhhmmmmmm, og klokken kan være 23, når hun pludselig kommer derind, normalt skal hun ind til kl. 20, men måske det skal være lidt før eller ihvertfald kl 20, vi skal op igen omkring 6.30- 7.00

Kom gerne med jeres putte tider...

mvh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Helst senest 20
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 23:02

Min den yngste, er 4 og bliver 5 i september.

Hun har en puttetid der hedder mellem 19:30 - 20:00 men kan også være før, og nogen gange senere, men hun er så heldigvis en engel at putte... Man skal dog have en huuulans masse tålmodighed for hun skal have ALLE sine bamser, små dukker, en lommelygt, en rangle fra my little pony og en anden dings med i seng, og det KAN tage lidt tid at samle sammen og få det lagt rigtig:)

Men når hun så er puttet, lyset slukket og der er blevet sagt godnat et par gange, så bliver hun som regel i sin seng... Og der er hun så til det bliver morgen, som for hende er rundt 06:30 og 07:30 Og så er hun enda blevet så flink at hun står op, kommer ind til mig og spørger om hun gerne må stå op :)

Den store på 10 hedder det klokken 20:30-21:00 men hun er ekspert i at trække tiden ud... Hvilket giver tilbageslag om morgenen, for i guuuder hun er morgensur den pige... vaske ægte B-menneske...

Mvh. Pia

Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 07:18

Min dreng på 5 år kommer i seng ved 19.30-20 tiden, men han vil også gerne trække tiden til kl 21 og han skal op mellem 6.30 og 7.30. Men han er så faktisk også frisk om morgende...Men det er også svært at skulle i seng når det er lyst udenfor...

Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 08:54

Dejligt med lidt respons, så er det da ikke mig der er helt forkert på den....

Takker...

mvh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Min trold
Forfatter: 
Dato:  30-04-2009 11:21

blev 5 i februar, og skal op kl 6.30 Han kommer i seng 20.30, vi læser en lille bog, og det er ikke ret tit at jeg høre mere til ham derefter.

Han er heldigvis dejlig morgenfrisk :-)

MVH Vipse

Ejendom ved Haderslev sælges 6,6 ha jord til.

sagsnr. 60905456 EDC

Passier Optimum 17" sælges. 13.500 kr 3/4 år gammel.

Egeskovgård

Bøgeflis til ridebane sælges.

0
0
Svar på denne tråd

sengetider
Forfatter: 
Dato:  02-05-2009 02:29

De to skønherlige drenge jeg passer, der kommer den yngste (lige blevet 3 i feb) i seng 19/19.15 og den ældste (bliver 5 til nov.) 19.15/19.30 .. Der er de to meget trætte. De står op ved 6.30tiden hver morgen. Der er ingenting med dem, heller ikke selvom, at det er mor og far, der putter.

.. Mette Rundé Schønning

at vinde er mere end at blive nummer 1

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider