Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Vi er så onde... :D
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 12:44

Kom lige i tanker om en ret sjov ting der skete da vi fik Franciska for 5 år siden.

Min lille svigerinde var dengang 11 år og min kæreste var så ond at bilde hende ind at babyer først får øjne når de er 3 uger gamle. Det troede barnet på, den stakkel, for jeg var overbevist om at kæresten havde fortalt at det bare var gas, han troede jeg havde.
Så da Franciska var omkring 2 uger og svigerinde besøgte os, var hun helt forundret over det lille vidunder der jo var meget hurtigere end normale børn fordi hun havde fået øjne... *GG*

Det minder mig om et Simpsonsafsnit hvor babyen taber benet og den gule far råber at nu har barnet endelig tabt sit mælkeben... ;D

Andre med lignende historier?

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Fotoalbum opdateret

0
0
Svar på denne tråd

tjah jeg
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 17:34

... kan huske engang til en familiefest, hvor en af deltagerne havde ring i tungen. Min grandkusine, som nok har været en fem-seks år spørger så lidt til denne tungering.

Indehaveren af ringen svarer så "det var fordi, at dengang da jeg var lille, så rakte jeg tunge rigtigt meget. Og så fik jeg den her ring i. Og det er bare helt vildt træls, for jeg kan aldrig, aldrig få den ud".

Behøver jeg at sige at min grandkusine fik nogle store, runde, forskrækkede øjne. Hun havde nemlig lidt en vane med at række tunge på det tidspunkt :-P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider