Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

sygehus imorgen
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 08:26

ja imorgen er så dagen hvor Noah skal på sygehuset, og tjekkes på Neorologisk afdeling. Og bagefter på børneamb. for at tjekkes i motorikken..

er lidt spændt på hva svaret bliver, men også meget nervøs... tænk hvis min lille dreng fejler noget i hjernen....

Og her kl. 11 skal vi lige et smut omkring vores egen læge, da de begge hoster slim op ig er mega snottet.. Ihhhh jeg er træt af sygdomme...

men midt i det hele.... tadaaaaa ja så sov de begge igennem i nat

0
0
Svar på denne tråd

Krydser fingre
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 08:46

Hej igen

Jeg krydser fingre for at alt går fint og at han er sund og rask. Og god bedring med dem begge :-)

Knus Tina

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan gik det?
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 22:14

Hej.

Læste dit indlæg i går, men fik aldrig kommenteret på det.

Hvordan er det gået på sygehuset med Noah i dag?
Det er aldrig sjovt når der er noget galt med de små, og da slet ikke hvis det er noget alvorligt. Jeg håber at lægerne har kunne kaste list lys over sagen.

Mvh. Marlene Tandrup.
Mor til
Marius 9 juli 2006 & Nicoline 29 november 2008
www.familientandrup.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 13:51

det gik okay synes jeg, han mente godt at kunne udelukke en hjerne skade, men han mente han var meget svag i hans muskeler, og deres udvikling svarede til han var 5-6 mdr. gammel og ikke næsten 10 mdr. han fik taget en masse blodprøver og en muskel prøve, så dem skal jeg vente svar på nu.. nårt der er svar på dem, vil vi kunne få svar på den videre plan med ham...

Muligvis ville vi få tilknyttet en fys. i hjemmet, da det er meget nemmere for mig, i forhold til hans tvillinge bror som hver gang skal findes pasning til.. og synes også det synd for ham han altid skal forlades af mor og bror...

Men nu er det bare at vente..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider