Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Af med natflasken
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 19:43

Hej Med jer

Min søn er nu 1 år og bliver puttet med vælling vågner 1 gang om natten og vil have vælling igen men nu skal det være slut for nu vil bettemanden ikke spise sin aftensmad og æder så som besat når han får sin flaske ikke på vilkår nu skal det være slut!

For at lette overgangen hvad gjorde i så? Tog i en kold tyrker? eller?

Håber på nogle fif for ved det bliver en kamp uden lige.

Kom gerne med forslag.

VH RIkke

0
0
Svar på denne tråd

til at startede med
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 19:47

gjorde vi det at de første tre dage halverede vi indholdet (mælk i flaske) herefter var det kold tyrker. 1 dag græd han vist slet ikke 2 dagen græd han ca 15 min og 3 dagen ca 7 min herefter fanldt han bare i søvn.

nogle reagere slet ikke, mens andre reagere voldsomt, tror det vigtigste er at tage en beslutning og så holde fast i den selvom det er møg hårdt når den lille græder trøstesløst efter flasken.

pøj pøj med det

Mange hilsner Mette

Mor til Frederik 11 dec 06

0
0
Svar på denne tråd

Vi har...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 13:27

for nylig skiftet vællingen ud med alm. skummetmælk - Bertram er 14 mdr og får "kun" en flaske når han skal puttes om aftenen.

Vi har skiftet til mælk da vi TROR det vil lette overgangen til ingen flaske - men så længe han hygger sig med flasken og stadig spiser så meget som han gør, så har vi ikek travlt med at få stoppet.

For 2-3 mdr siden droppede vi den flaske han gerne ville have midt på natten, vi tilbød ham en tår vand af en kop i stedet og efter 2 nætter gad han ikke vågne og kalde... hvem gider det for en kedelig slat vand ;-)

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 13:57

Vi puttede også bare mælk i da vi trappede ud af natflasken.

Og da vi havde prøvet det lidt uden problemer kom vi vand i og til sidst vand af en kop.

Det hele forløb stille og roligt.

Annemarie

Laura og Emma- 20-07-06.

Baby i vente til August 09.

www.123hjemmeside.dk/ GroenkjaerRamloev

"If you can dream it, you can do it"

"Medlem af Bullerklubben"

Shetterhingst u. papir sælges/byttes.

0
0
Svar på denne tråd

Spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 22:16

Jeg lytter lidt med på sidelinien, for vi skal til at igang med samme projekt.

Vi har lige afvænnet formiddagsflasken, så nu får Astrid 270 ml MME inden puttetid, i sofaen, hvorefter hun bliver puttet og sover 10-12 timer. Har ikke vågnet om natten og sku spise siden hun var 6-7 mdr.

Gir I grød i stedet så? For at de ik blir sultne?

Eller slutter man bare af med vand af kop?

Jeg havde egentlig tænkt at give grød også halv flaske/det hun ville tage, og så over 3-4 dage trappe over på kun grød, også håbe den gik. Men måske jeg skal ændre de planer? :)

Arbejder som sygeplejerske

- Og MOR til den dejligste pige 24.04.08!

OG med en lille ny i maven, der kigger ud til os til september 09.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider