Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Tip - baby med ud til hesten?
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 18:07

Hej HN mødre.

Jeg har hver morgen min datter på 8 mdr med ud og fodre heste. Jeg skal køre 5 km i bil, så da hun var mindre sad hun blot i babyautostolen.

Nu bruger jeg den større model autostol i bilen, fordi baby autostolen blev for lille. Så den står ude i stalden - her er det nemlig ligegyldigt om selen går ned bag skuldrene, da hun nok ikke (forhåbentligt!) bliver påkørt på staldgulvet Men nu er hun ved at være for stor til at jeg overhovedet kan få lukket selen.

Jeg overvejede at tage klapvognen med derud, men gider ærligt talt ikke pakke den ned og ud! Er lige begyndt at fodre om aftenen også (det har min far ellers gjort) og så vil jeg til at tage derud om eftermiddagen også, så det kan jo snildt blive til 2-3 ned og ud pakninger af klapvogn...! HER blir jeg altså doven! Og har ikke just råd til at købe en ekstra. Jeg overvejede lidt en billig klapvogn (paraply pris niveau), men er lidt nervøs for om de kan holde hvis hun læner sig - klapvogn er jo ikke et "placér dit barn og gå din vej" - sted. Og jeg SKAL jo altså ud med spandene.

Nu hvor hun sidder i baby autostolen så tager jeg jo den på armen og spandene i den anden hånd.

Hun er skide tung i bæreselen så det synes jeg ikke fungerer....

Lift + sele er overvejet, men jeg er simpelthen bange for at den kan tippe til siden...

Nogle idéer?????

Mvh Louise og Skjalda
-og nu også Laban!
Dyreværnsloven

Mor til smukke Sigrid

31.07.08

Hvis jeg ikke svarer i en tråd, så skriv mig en pb, jeg er ikke på så tit, og når ikke at tjekke alle tråde.

0
0
Svar på denne tråd

lidt forslag
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 18:23

Køb en gammel brugt stabil klapvogn eller barnevogn til at have til at stå i stalden - tænker måske at en barnevogn er bedst, så kan hun også have lidt legesager deri.

Alternativt måske en kravlegård?

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Nu fru Bisgaard

0
0
Svar på denne tråd

Klapvogn
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 18:25

tør jeg nok bare ikke gå fra. Gammel barnevogn må undersøges!

Tak for tip - har travlt lige nu hehe, så svarer kort.

Mvh Louise og Skjalda
-og nu også Laban!
Dyreværnsloven

Mor til smukke Sigrid

31.07.08

Hvis jeg ikke svarer i en tråd, så skriv mig en pb, jeg er ikke på så tit, og når ikke at tjekke alle tråde.

0
0
Svar på denne tråd

tjah...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 20:15

... hvad med en højstol? Nu ved jeg ikke hvor langt du render fra hende, når I er stalden.

Eller en bæresele.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 21:06

Da Mathias var i den størrelse, havde jeg en "stald-barnevogn". En ældre men god og stabil barnevogn, som ganske enkelt boede i stalden, så jeg ikke skulle svine den "pæne" til og ikke skulle pakke frem og tilbage.

Men når jeg fodrede sad han som regel i fodervognen. Han synes det var mægtigt at side midt i havren og hygge sig med at hilse på alle hestene på vejen rundt i stalden

Flot brudekjole sælges str. 38 - nyrenset

Sikkerhedsvest sælges - voksenstørrelse (str. 38)

Sort ridejakke og hvid skjorte str. 38 sælges

0
0
Svar på denne tråd

klapvogn
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 22:28

jeg bruger en paraply klapvogn til magnus på 15mdr og har gjort det siden han var ca 8mdr.. han har aldrig væltet eller været tæt på.. den er super nem at have med at gøre også netop når man skal rende med spande

0
0
Svar på denne tråd

Tak for inspiration
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 13:42

Jeg tror det blir noget med at få kigget på nettet efter en brugt barnevogn, evt en af dem med hul i bunden. Jeg havde en tvillinge oddervogn med hul i bunden, men måtte lade den stå i jylland da jeg skulle flytte :-(

Højstol ville jeg ALDRIG gå mere end en armslængde fra - aldrig aldrig aldrig!!!! Herinde har der været en tråd for et års tid siden om nogle der sad og spiste aftensmad eller skulle til det, og lige skulle hente noget på komfuret som var 1 meter væk - og på det splitsekund nåede barnet at vælte højstolen og få hjernerystelse :-(

Så det vil jeg BESTEMT fraråde!!!!!

Paraplyklapvogn overvejes. Den ku jo også være smart at have liggende i bilen til hvis man ikke havde den store med men lige skulle et eller andet.... Så dyre er de jo ikke.

Jeg fodrer hverken med havre eller har en fodervogn til min ene islænder og en shetlænder hihi - men det lyder søreme ellers hyggeligt. Sigrid sidder nogle gange i trillebøren med wrap men kan stå som en flitsbue / i bro og dermed skubbe sig op over kanten på et splitsekund. Sidde pænt ned som andre babyer har hun aldrig gjort sig så meget i

Mvh Louise og Skjalda
-og nu også Laban!
Dyreværnsloven

Mor til smukke Sigrid

31.07.08

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider