Hej HN mødre.
Jeg har hver morgen min datter på 8 mdr med ud og fodre heste. Jeg skal køre 5 km i bil, så da hun var mindre sad hun blot i babyautostolen.
Nu bruger jeg den større model autostol i bilen, fordi baby autostolen blev for lille. Så den står ude i stalden - her er det nemlig ligegyldigt om selen går ned bag skuldrene, da hun nok ikke (forhåbentligt!) bliver påkørt på staldgulvet
Men nu er hun ved at være for stor til at jeg overhovedet kan få lukket selen.
Jeg overvejede at tage klapvognen med derud, men gider ærligt talt ikke pakke den ned og ud! Er lige begyndt at fodre om aftenen også (det har min far ellers gjort) og så vil jeg til at tage derud om eftermiddagen også, så det kan jo snildt blive til 2-3 ned og ud pakninger af klapvogn...! HER blir jeg altså doven! Og har ikke just råd til at købe en ekstra. Jeg overvejede lidt en billig klapvogn (paraply pris niveau), men er lidt nervøs for om de kan holde hvis hun læner sig - klapvogn er jo ikke et "placér dit barn og gå din vej" - sted. Og jeg SKAL jo altså ud med spandene.
Nu hvor hun sidder i baby autostolen så tager jeg jo den på armen og spandene i den anden hånd.
Hun er skide tung i bæreselen så det synes jeg ikke fungerer....
Lift + sele er overvejet, men jeg er simpelthen bange for at den kan tippe til siden...
Nogle idéer?????