Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gulpladebil med 3 sæder
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 10:26

Hej mødre,

Er der mon nogle af jer som vil dele erfaringerne med gulpladebiler og modeller med 3 sæder, eller bare muligheden / regler / erfaringer omkring eftermontering af et ekstra sæde.

Vi er 2, men jeg efterlyser muligheden når en veninde skal køre med eller lignende

Hilsen

Alice

0
0
Svar på denne tråd

transporter
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 13:52

Vi har en WV transporter med gule plader, men med forsæde hvor der er plads til 3 pers, er det det du mener, eller er det hvis man skal have eftermonteret et "bagsæde"?

Det er min mand nemlig ved at undersøge, da vi venter barn nr. 2 og derfor får lidt pladsmangel, men det er vist ...hmmm lidt... dyrt at få gjort, så måske sælger vi den i stedet for.

mvh Trine - mor til Mads 200506 - og venter nr. 2 d. 7/7-09.

Opsøg gerne dem der leder efter sandheden, men sørg for, at undgå dem der har fundet den....

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

: ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2009 02:35

Vi har en Peugeot Boxer, på gule plader med tre sæder foran. Med at få eftermonteret sæder kan slet ikke betale sig (iflg. div. mekanikere vi har talt med), det er meget billigere at købe en med tre sæder. (Vores er til salg )

Mvh Anne

Med skønne Cocopelli Pitai af Vængely og Mulle

Jeg bruger ikke HMS, men almindelig sund fornuft......

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider