Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

smerter i underliv - ringe til lægen??
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 16:57

Jeg er i 7 uge, og har idag fået smerter i venstre side i underlivet. Det er ikke som mens smerter, mere som "jeg skal tisse for meget" smerter.

Det kan jo være så meget, og de er ikke særlige kraftige... men hvad vil man vælge at gøre? Træder "hellere ringe til lægen en gang for meget end en gang for lidt" i kraft her - og skal jeg til at kontakte vagtlægen?

Eller skal jeg lige slå koldt vand i blodet og evt. vente til på mandag... ?

Undskylder for det dumme spørgsmål - men nervøs kan man jo altid blive..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil tro...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 19:15

-at det er ligamentsmerter. Din livmoder skal give sig og det kan give den slags smerter/følelser.

Afhængigt af hvordan det mærkes, gør det meget ondt eller er det bare en uvant følelse, vil jeg ringe til lægen eller afvente.

Det kan du kun selv vurdere, men selve følelsen er ikke ualmindelig. De første uger kan det være meget som mens smerter, derefter kan det være mere som sidestik, bare lidt andre steder...

Mvh Tine

Heste tages i ridning, fra 2900 kr/mdr. Aalborg.

http://www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 23:17

Det er meget sandsynligt ligamentsmerter, men kan også være blærebetændelse (det får man nemmere som gravid), så få lige det sidste tjekket for god ordens skyld.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider