Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så fik vi lavet 3D-scanning - se her :)
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 09:15

Som nogen herinde ved, så var vi så heldige i forbindelse med vores kønsscanning hos scanningsjordemoderen.dk at blive udvalgt til, at vores lille ufødte prins skulle være model til en masse billeder, som skal sendes til London, hvor de skal bruges forskellige steder :-)

Så derfor var vi oppe til en ekstra scanning i onsdags, som foregik i både 2- og 3D og tog en god times tid.
Vi havde taget både de kommende mormor og farmor med og de var selvfølgelig ellevilde og kunne slet ikke få armene ned over synet af deres barnebarn

Det var 10. gang jeg så prinsen på scanning, men ikke desto mindre helt fantastisk.

Til scanningen var jeg 19+1 så billederne er i helt ekstremt god kvalitet. Jeg har masser af fostervand og kun 2,3 cm fra ham og ud til mit maveskind. Alt ved ham er som det skal være, og hun synes han er så fin - så vi er meget stolte forældre :-)

Her er en masse billeder af den lille fotomodel :)

Vores guldklump!!

Ligger lige og slapper af :)

Smuk profil

Han er en lille akrobat :D

Hvem sagde lækre ben ? ;)

Ellers ikke så meget nyt - jeg har mærket liv indvendigt siden uge 15 og da jeg var 16+3 mærkede min veninde og jeg ham udvendigt første gang, dagen efter mærkede min kæreste ham og siden har vi mærket ham nærmest konstant - han er et meget aktivt barn. Synes det har været et privilegie at mærke ham SÅ tidligt som førstegangsfødende :)

Ha en rigtig dejlig weekend.

Hilsener fra en STOLT mor :)

Mvh. Juliette

Nu med verdens største guldklump i maven, som er sat til at melde sin ankomst 27. juli 2009 :-)

Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 09:23

Super billeder, kan godt forstå du er stolt... han ser også fin ud, blir dejligt at få ham ud hva'?? :)

Hilsner fra Gliese....

- mor til en skøn dreng d. 11/07-08

- gift med den dejligste mand.

0
0
Svar på denne tråd

Wauuuw...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 09:43

...hvor er han fin.

Dejligt med sådanne fine billeder og heldigt at i blev valgt ud, så i kunne få bedsteforældrene med *S*

Kan slet ikke finde ud af om vi skal tage en 3Dscanning.

Det lød jo som om at jordmoderen ikke var helt sikker på at det bliver en pige, så for at være sikker, gad jeg godt

Anja - med en lille pige i maven.

Hun kigger ud til os til sommer.

Mosegårdens Ditlev sælges, skriv til mig for info.

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

Lille Adrian....
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 13:44

Tak, vi er også bare så glade for billederne. Og ja, bliver så dejligt at få ham ud om fire måneders tid - vi glæder os helt vildt :-)

Anja, jeg ville til enhver tid gøre det. Det er helt fantastisk hvad man kan se - og hvis I tilmed kan få vished for kønnet, så er det da bare afsted, er det ikke? :-D

Går det ellers godt?

Mvh. Juliette

Nu med verdens største guldklump i maven, som er sat til at melde sin ankomst 4. august 2009 :-)

Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd

waaaaww
Forfatter: 
Dato:  15-03-2009 17:13

sikke nogen gode billeder, blir helt misundelig, ville gerne se min lille bebs igen eller for den sags skyld mærke den. vi fik kun et billede til NF. Kan man få dem til ikke at kigge efter kønnet til de der ekstra scanning?? For så tro jeg at vi skal havde sådan en før uge 20.

Tine og Felix

Stald Vodagergård

www.vodagergaard.

Ære være mindet om Alexia, Abiegail, Dea og Alexia´s ufødte føl,

i vil altid betyde noget helt særligt for os og aldrig blive glemt

godnat smukke tøser

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 13:25

ejj nogle fede billeder i har fået det må jeg nok sige

Det er bare så spændende med at få dem ud jeg syntes godt nok det er svært at vente

Ditte som skal være mor til en dejlig søn

www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 09:03

Hej Juliette!

Hvor er det bare helt vildt.. :) Sikke en smuk dreng!

Tænk, at vi tøser, der red sammen for så mange år siden, nu er blevet voksne og selv stifter familie!

Rigtig meget held og lykke herfra!

Knus Camilla

Fotografering tilbydes... Kontakt camilla-alring@ofir.dk

En gang Welsh, altid Welsh...

Lykkelig ejer af Welsh-cobbene Arddyn Mayflower og Haymo's Dream of Mayflower...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider