Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

SKAL en g. test blive mere tydelig??
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 18:54

Ja nu er jeg (igen) kommet til at læse lidt for meget på nettet... Og syns at jeg kan se at der generelt er en holdning til at g.teste SKAL blive mere og mere tydelig for hver ca. 48 timer man tager dem...

Men på samme tid taler alle om at en streg er en streg... Hm syns det er lidt forvirrende!

Vil det sige at hvis man tager x antal teste over eks. en uge, som IKKE umiddelbart bliver ret meget tydeligere - at så "gælder" det ikke? Eller at der er noget galt?

På samme tid syns jeg at jeg kan læse mig frem til en vis lighed mellem teste der ikke bliver tydeligere - og graviditet uden for livmoderen... ?

Håber der er nogle kloge mennesker der kan hjælpe med et svar!

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 19:01

Hvor mange streger skal der være 2ikke??? Jeg kan ikke huske det.. Men altså en streg er en strag. Om den så er svag eller ej...

SÅ Tillykke vis den er hjemme..

Knuser Annette

Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy

Drøm sødt min elskede Octavia

LÆKKER ANDELSBOLIG/RÆKKEHUS SÆLGES I AALBORG

Se mere: WWW.FRIHAUGE.DK

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 19:05

Det kan man overhovedet ikke sige, nej. For det første er der forskel på tests. For det andet kan mængden af Hcg i urinen (som er det hormon testen reagerer på) godt variere på forskellige tidspunkter af døgnet. For det tredje er en streg en streg.

Men kvinder, der har mistanke om graviditet er bindegale og ikke til at regne med. (Og jeg falder bestemt ikke selv uden for dén kategori...) Så bliver man testnarkoman og gør sig alle mulige og umulige tanker. Man sammenligner streger - er den mon alligevel ikke blevet en smule mere tydelig? - Kan den klare strakt-arm-testen? - Kom den frem for sent? - Hvorfor er den blå på den ene test og lilla på den anden? Fniisss... Osv osv.

Så for at opsummere: en streg er en streg. tør man sige tillykke?

Kh

Maria

Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...

Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06

-Og nu med ny Baby Peanut i maven. (Termin 3. april '09)

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 00:05

for nogle år siden troede jeg var gravid, viste testen en svag streg. Testen hos lægen viste også at jeg var gravid - efter den havde "tænkt" sig lidt om ;-)

Og da man kun danner de hormoner, når man er gravid, snyder den ikke. MEN... i mit tilfælde var der tale om en graviditet udenfor livmoderen..., så det kan være tilfældet, selvom risikoen jo heldigvis ikke er så stor.

Så jeg håber for dig, at I har ramt plet og vi kan sige tillykke ;-)

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

nu findes der jo
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 11:08

også kvinder der ved graviditet danner meget lidt hgc hormon. de vil langt henne i graviditetet (mange måneder!) kunne teste negativ, på trods af baby allerede sparker lystigt.

Fjordhest er bedst.

- Alle andre er bare dårlige kopier..

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Erfaringer har gjort
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 13:16

at jeg 100% sværger til at en streg er en streg - uanset hvilken slags test osv osv

mvh
Christel

Til salg:

2 dejlige hankatte søger nyt hjem NU!:/

Tremmeseng 400 kr. - Smuk gallakjole 999 kr.

Se præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Ja, Christel...
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 17:50

men du danner jo også hormonet, selvom en graviditet sidder udenfor livmoderen, desværre..., men ofte vil man begynde at bløde og få mistanken herigennem...

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider