Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Erfaringer med vendingsforsøg?
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 12:20

Ja, så fik jeg bekræftet mine værste anelser: baby ligger med hovedet opad...

Jeg er midt i uge 36 nu, og de siger, at i uge 37 skal barnet have lagt sig rigtigt. Så han har en uges tid... Jeg skal til jordemoder i næste uge, og så tager vi den derfra.

Jeg er fuldstændig grædefærdig. Jeg vil så gerne føde selv igen, og samtidig er jeg hundeangst for et vendingsforsøg, fordi jeg har hørt så meget møg om den slags.

Er der nogen herindefra, der har erfaringer med det? Både gode og dårlige.

Kh

Maria

Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...

Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06

-Og nu med ny Baby Peanut i maven. (Termin 3. april '09)

0
0
Svar på denne tråd

Vende barnet
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 13:36

Min veninde fik vendt barnet - og med succes, for det drejede ikke tilbage. Hun synes ikke, det var slemt. Kun lidt ubehageligt!

Min egen havde heller ikke vendt sig, men hun nåede det lige på falderebet, så måske er du heldig.

mvh Stine

Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk

- nu også med shettere!

Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd

det er ikke
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 13:50

så slemt. Min den mindste vendte også med hovedet op. Jeg fik lagt et drop som fik livmoderen til at slappe af, så begyndte lægen ellers at få vendt barnet rigtigt.Det var det hele

Han blev heldigvis liggende så jeg fødte normalt...

Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

samme problem her
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 14:57

Hej min baby har også lagt på tværs de sidste 4 uger. Rigtig træls da den ellers havde lagt pænt nede med hovedet en god stykke tid før. Jeg skal til læge imorgen og håber han kan bringe klarhed over hvad der skal ske. Frygter også lidt en vendingsforsøg, måske fordi man ikke har prøvet det før. Jeg har foresten termin den 4-4 så vi er tæt på hinanden. Held og lykke med det.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er så
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 15:02

Pivet jeg synes det gjorde mega ondt da de begyndte at stå og skubbe og mase hende rundt men det lykkedes ikke for dem for damen var stædig og ville vende på hendes måde de prøvede 3 gange også opgav de.

men 2 af mine veninder har fået det gjort med succe.

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 15:15

Hmmm... ved hverken fra eller til. For de af jer, hvor det ikke lykkedes, fødte I så ved kejsersnit eller hvordan?

Kh

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Har også været det.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 16:07

Det blev dog først opdaget i 38+4.

Det lykkedes ikke at vende Jeppe, bla. fordi der ikke var så meget fostervand og fordi jeg havde kraftige plukkeveer på trods at vehæmmende medicin.

Jeg synes nu ikke det gjorde så ondt.

Jeg fik kejsersnit og jeg havde en rigtig god fødsel.

Du skal ikke være bange.

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de nu godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 12:14

puha....Har lige været til scanning og selvfølgelig vender den bette med hovedet opad....Skal på fødegangen imorgen og have lavet vendingsforsøg Håber det går ligeså godt som sidste gang...

Mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

hvordan går det
Forfatter: 
Dato:  11-03-2009 08:42

Hej jeg var jo ved læge sidste uge, og den lille have pænt vendt sig med hovedet ned. Jeg havde godt mærket det natten før at den moslede meget rundt.Fint men 2 døgn efter vender den sig igen så den ligger på tværs. Jeg skal først til jormor midt i næste uge, og er lidt nevøs for hvad det ender med. Sidst jeg fødte var en stor dreng på 4600 gram og vores andre børn har også været store.Har termin den 4-4

0
0
Svar på denne tråd

vfvfedefvedfv
Forfatter: 
Dato:  12-03-2009 08:45

de der børn med termin den 4-4 er åbenbart ikke villige i år.

jeg har nemlig også termin den dag, men her har hun dog lige vendt sig. Havde ellers også fået tid til at vendings forsøg.

Held og lykke med det

Den lykkelige ejer af Søgaards De Zero og Martina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 21:12

Har været til vending i dag. Det lykkedes at vende ham i første forsøg, så nu satser vi bare på, at han bliver liggende med rumpen i vejret.

Og det var slet ikke slemt. Jeg vil ikke påstå, at jeg lå og grinede imens, men ondt gjorde det i hvert fald ikke.

Kh

Maria

0
0
Svar på denne tråd

fgjdhjd
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 22:36

vores emil sad også på måsen, vi duskuterede vending men et eller andet i mig sagde at det ville jeg ikke, var på en uforklarlig måde ikke tryg ved det!

men som dig var jeg også opsat på en naturlig fødsel og som sagt så gjort. Emil blev født i sædestilling, om det er en værre fødsel kan jeg ikke fortælle dig for har ikke noget at sammenligne med endnu. men fødslen forløb fint, fra vandet gik tog det 6 timer så var han født og jeg fik kun et ganske lille klip!

så kejsersnit er altså ikke en selvfølge selvom baby vender forkert!

Carina og hestedyrene!

Sille ( med Tailormade Temptation baby i maven ), Ametyst, Credit, A´conto og lille Contrast

opstaldning pr 1 januar tilbydes!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider