Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

NF scannning imorgen
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 09:16

Ja, jeg er jo så i gravid i uge 12+6, og har fulgt lidt med herinde.. Dejligt der er sådan et forum hvor man kan få luftet sine tanker og få svar på evt. spørgsmål..

Jeg skal til nakkefold scanning imorgen, og puha hvor har jeg ondt i maven over det... Var til noget foredrag om det igår på sygehuset, og det er ikke selve scanningen eller det kolde gel man skal have på maven som skræmmer mig

Det er mere svaret.. Jeg har det ligesom en der lige har været til eksamen og nu står ude foran døren og venter på karakter. Puha..

Jeg har set baby, eller klumpen måske retter sagt? en gang før da de var i tvivl om jeg havde tabt det, men er da vildt spændt på endnu engang at se det lille hjerte banke.

Andre der havde det sådan og en forfærdelig uro i kroppen?

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er lige hjemvendt
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 11:38

fra NF scanningen og hold op hvor var det bare et fantastisk og helt uvirkeligt syn. Det var den bedste oplevelse man kan tænke sig. At få lov til at se ind i maven på den lille spirer der ligger og hygger sig

Kan kun sige at du skal glæde dig!

Man vil selvfølgelig altid frygte resultatet en smule, men i 99,9 % af tilfældene er det jo et godt resultat!

Min risiko var 1: 13236

En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2009 11:47

...også afsindig nervøs da jeg/vi skulle til NF, men lige så snart hun satte scannerhovedet på maven og baby dukkede op på skærmen, så forsvandt nervøsiteten....mærkede bare glæden der bredte sig indeni en over at se det lille liv der ligger og spræller.

Lad være med at ta sorgerne på forskud...glæd dig hellere over den lille spire der vokser indeni.

Anja - med en lille pige i maven.

Hun kigger ud til os til sommer.

Mosegårdens Ditlev sælges, skriv til mig for info.

Livet er fedt, men vi lever det for lidt...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider