Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Meningen man skal blive SÅ blød?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 17:18

Ja det er min tanke. Inden jeg fødte viste jeg sjældent følelser, der skulle meget til før jeg kunne græde (selvom man til tider gerne ville) og det der med at græde til en film, var da kun for "tøser"!!

Nu efter jeg har født kan jeg ikke engang tåle at se da Graces elskede hest døde i Mc Clouds døtre eller læse eksempelvis tråden på hyggesnak hvor en mister sin elskede hund, uden at sidde tilbage med tårer i øjnene og en mærkelig fornemmelse i maven? Det er sørme at gå fra den ene yderlighed til den anden. Men det hører vel med i pakken "at blive mor??" :-)

Hilsner fra Gliese....

- mor til en skøn dreng d. 11/07-08

- gift med den dejligste mand.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 18:19

Yes - det er en del af pakken... Bare vent, til du tuder ved den blotte TANKE om at noget kunne ske med dit barn eller din mand, eller noget familie, eller nogen du kender, eller en du engang har hørt om.

Kh

Maria

Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...

Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06

-Og nu med ny Baby Peanut i maven. (Termin 3. april '09)

0
0
Svar på denne tråd

Arh men det
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 18:43

er jo pinligt.... Jeg sidder allerede nu med en klump i halsen . Og jeg der ellers er rimelig hardcore hvad sådan noget angår. Mine tude-hormoner er gået fuldstændig amok og jeg er kun i starten af graviditeten .... Så det er åbenbart lidt forskelligt fra person til person, meen der er vist ikke nogen der slipper igennem graviditet/mødre-perioden uden at fælde et par dråber....

Tina

"Man bliver jo ikke dum af at spørge"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 19:10

let til tåre, specielt efter jeg er blevet gravid Tager sådan ca. en tudetur om dagen som kan komme af mange forskellige ting fx. en sørgelig sang, en død ræv i vejsiden, en dum kommentar eller noget sørgeligt i tv eller på film! Min kæreste griner lidt af mig

En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 20:31

Jeg har også altid været en "kold klud", men efter jeg har fået banr TUDER jeg over det mindste.

Jeg kan fx. overhovedet ikke tåle at se extreme makeover på TV3. Jeg tuder og tuder

Og da jeg var på vej på arb. i dag, kom jeg til at tænke på den lille Laura engel, og så begyndte jeg at tude...

så ja..... vræææææææææææl

Sommergræs til hingste/vallakker tilbydes

i Nordjylland.

Til sidst vil vi huske - ikke vores fjenders ord, men vores venners tavshed.
Kunsten at være klog, er kunsten at vide, hvad man skal ignorerer!
0
0
Svar på denne tråd

Slå denne
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 21:06

Beat this!

I går tudede jeg som pisket... da jeg så Bolt i biografen

Hilsen en mor med stort M. som ogå er blevet blød som smør efter at have fået børn.

0
0
Svar på denne tråd

oh yeah
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 07:14

her trækker det også op til at vande høns over INGENTING!

.. Det værste var mens jeg var gravid - der kunne jeg tude over reklamer på tv2!!!!

Christina & Alle Prinsesserne

Johannes Hjemmeside

Count your blessings

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 07:47

Fnis... Reklamer på tv2, og extreme makeover?? hihi, ja så vidt er jeg ikke endnu men det skal da garanteret nok nå at komme. Men ja, Laura englen, hende eller hendes forældre eller noget andet i den sammenhæng skal jeg slet ikke tænke på... :-( Må hun hvile i fred, kære pige.

Hilsner fra Gliese....

- mor til en skøn dreng d. 11/07-08

- gift med den dejligste mand.

0
0
Svar på denne tråd

totalt tudesisse
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 08:01

Jeg har også mange gange været HÅRDT ramt af tudesisse i min graviditet.

Jeg har ellers lovet kæreste at det er hormonelt og det går over når lille pigen kommer ud.

@!#$ and the City the movie... Scenen hvor Charlot holder om Carrie og skriger NOOOO til Mr. Big.... jeg hylede nærmest resten af filmen. (og får helt tårer i øjnene nu)

Marsvine afbrænding, den forbrændte Koala SAM der fik vand af brandmanden og programmet "Husker du, Frank", har udløst voldsomme hyleanfald. + en ubetænksom SMS fra storesøster igår... selvfølgelig i toget på vej hjem

OG så siger i gudhjælpemig at det blir VÆRRE når baby kommer ud... OMG....

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Indehaver af de skønne helsøskende

Petia af Wolhøjgaard (07) og Perikon Runehøj (08)

0
0
Svar på denne tråd

jeps..
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 10:52

Jeg er (VAR) normalt heller ikke let til tårer.. men da jeg var gravid så jeg engang et program om et afrikansk børnekor som rejste rundt og sang for at samle ind til en skole i deres landsby.. Jeg TUUDEDE resten af dagen.. og programmet varede kun en halv time...

Og ja, det bliver kun værre når du har født...

Køb du dig hellere et lager Keenex.. de andre billige er alt for ru..

Anja

Happy, happy.. :)

0
0
Svar på denne tråd

vræl altså
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 11:34

Jep jep, jeg har heller aldrig grædt så meget, som da jeg var gravid.

Ét eneste forkert ord og jeg så sådan ud

Nu er min søn 2 måneder og jeg kan godt mærke, at min tudeperiode er ved at stilne af.

Men hold da op hvor var det dejligt at få grædt ud

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Pony sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ pony/annonce/4017625

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Ja det kan
Forfatter: 
Dato:  18-02-2009 13:20

altså være slemt...

Jeg tudede da der var x-factor i fredags og nu kom jeg lige til at slå over på "det lille hus på prærien". Doktoren stod med et grædende feberbarn i armene og så holder det pludseligt op med at græde... Barnet dør

Tude tude tude... Ej det er simpelthen frygteligt

Sommergræs til hingste/vallakker tilbydes

i Nordjylland.

Til sidst vil vi huske - ikke vores fjenders ord, men vores venners tavshed.
Kunsten at være klog, er kunsten at vide, hvad man skal ignorerer!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider