Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Joras - kan I få adgang?
Forfatter: 
Dato:  07-05-2020 13:36

Hej

 

Er der nogen af jer der har været inde på Joras for nyligt. Når jeg skriver adressen kommer der opskrifter på hotdogs

 

Er det bare mig eller kan I heller ikke komme ind på siden?

 

Vh Lene, der gerne vil have nogle flere opstaldere :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemmeside eller Facebook?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2020 06:39
Hjemmesiden?
Enten kan jeg ikke stave til joras - eller også er siden død? (ingen aktivitet)

Men, der er en velfungerende Facebook side med samme navn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lukket ned...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2020 15:17

Joras lukkede ned i starten af 2020. Det var annonceret derinde på forsiden. Superærgeligt - jeg nød at kigge ind. Men der var ikke meget aktivitet de senere år. Kun lidt på markedspladsen. Ikke på debatten. Desværre. Det var ellers et hyggeligt sted, hvor der blev 'snakket' om løst og fast i en mere seriøs og hyggelig stil end hvad man ser på de andre hestesites.

Jeg kan anbefale dig Omnihorse - det er ikke et islændersite, men et nyt reklamefrit sted med seriøse og hyggelige snakke og ja rigtig fagindhold fra fagfolk. Det eneste der mangler derinde er faktisk.. ja medlemmer. Det koster lidt, men som sagt du slipper for de platte indlæg som jeg synesder er for mange af de andre steder efterhånden.

Jeg er ikke på Facebook, så ved ikke hvordan det foregår derinde.

 

Hvis det er for at annoncerer efter opstaldere er det mange muligheder... de fleste sites har markedspladser.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Er det gratis?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2021 16:41

Er det gratis?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider