Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Foder til islænder
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 16:18

Da jeg gerne vil prøve et andet foder til min islænder vil jeg høre om I kender Iceland fra Equsana. Jeg har læst mig frem til at i foderet til en islænder er det bla vigtigt at det indeholder svovl, zink og metionin.

Hvad kan I ellers anbefale hvis I ikke kender foderet ?

venter spændt på svar ?

Venlig hilsen

Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2017 17:02

Jeg har prøvet at fodre med det for nogle år siden.. Det var da ok, men mener nogle snakkede om der var for meget stivelse i dengang. Men mener de har forbedret den henover årerne? Jeg tror som sådan ikke det er dårligt :)

 

Dog fodrer jeg 'bare' med roepiller og vitaminermineral blandning i dag, billigere og nemmere for mit vedkommende, hvis de ellers har nemt ved at holde huld :)


Besøg gerne min facebookside: https://www.facebook.com/bettefarm

 

 

En side om mit lille liv på mit lille landsted 

 

 

VH Ditte :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  25-01-2017 21:52

omega 3 kraftur, hvis hesten har brug for mere end vitamin/mineral og godt grovfoder (hø/wrap)

 

Men faktisk kan langt de fleste heste klare sig uden krybbefoder, hvis de får nok godt grovfoder.

 

Ud af mine 12 heste, er det kun 3 der får omega 3 kraftur, og de er alle 3 mellem 19-26 år, de ældste i flokken.

 

Equsana har stivelse på 20% hvilket er meget højt, samt der skal en ret stor mængde til før hrsten er dækket med vitamin/mineral.


Konflikt Fri Træning.

Arbejde fra jorden, undervisning med fokus på rytterens opstilling og ridning for lette hjælpere. Trailertræning, adfærdsproblemer.

Kører ud til dig/hesten.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider