Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Se lige en forskel :)
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 16:42

Sådan så Lifra ud, da hun kom til mig i August, hun havde desverre udviklet sommereksem, så hun kunne ikke blive i Danmark. Så hun kom op til mig at bo Hun er en SÅ dejlig hoppe, jeg bliver bare mere og mere glad for hende, hun er så positiv at arbejde med (Er i gang med at tilride hende nu) Hun overreagerer ikke på noget som helst, og tager alt med ophøjet ro... Glæder mig rigtig meget til at komme til at sætte mig op på hende!!

Billede

Billede

Sådan så hun ud i Februar... Efter kun godt 6 måneder, er hun virkelig begyndt at få sin man og hale tilbage

Billede

Billede

Billede

Der er så også kommet rigtig meget mere man nu... Må måske til at tage et nyt billede i morgen, som viser det bedre!

Jeg synes bare hvor utroligt det er, så hurtigt alt vokser, når de kommer væk fra mitterne!

And that´s the way it goes!

Nu med Stefnir frá Typpafossi, Lifra fra Hesselballe og Enya (Grand Danois) <3 R.I.P <3Reisa<3 :)

0
0
Svar på denne tråd

Eksemhestenes
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 22:23

man og hale vokser nu også ud om vinteren i Danmark - der er jo ingen mitter om vinteren

Men dejligt for din hest, at hun nu kan blive fri for de fordømte insekter om sommeren også! Hun ser rigtigt dejlig ud

What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider