Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Efterskole med islændske heste
Forfatter: 
Dato:  18-02-2013 16:37

Hej allesammen :) Jeg tænkte på om I viste en eller anden efterskole i Danmark hvor der var islændske heste?

0
0
Svar på denne tråd

Efterskole med islændske heste
Forfatter: 
Dato:  18-02-2013 17:12

eller en efterskole med både islandske og store heste?:)

0
0
Svar på denne tråd

Islandske heste
Forfatter: 
Dato:  18-03-2013 06:55

Ærø efterskole

Stald Pedersminde....

Fjordhest Lotus 2001

Irish cob Romanys Agata 2008

Irish cob Pedersmindes Monique 2012

0
0
Svar på denne tråd

Hansenberg
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 18:30

I Kolding på Hansenberg kan man få uddannelser hvor man kan tage sin hest med eks. Veterinærsygeplejerske, Beslagsmed, Dyrepasser.

Det er godt nok ikk en efterskole.

www.hansenberg.dk/uddannelser/

MVh Penille

0
0
Svar på denne tråd

vittrupefterskole
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 18:31
0
0
Svar på denne tråd

Efterskole
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 18:20

Der er også Himmelbjergegnens natur og idtrætsefterskole (HNIE) De har ihvertfald et rigtig godt ry. Kender en der er der nede nu, og hun er rigtig glad for det! Tjek deres hjemmeside...

0
0
Svar på denne tråd

Hnie....
Forfatter: 
Dato:  14-04-2013 11:19

Hey jeg går på HNIE nu med min egen ismule og det er rigtig godt! Da vi får undervisning 2 gange om ugen, og der er en skøn natur!

0
0
Svar på denne tråd

efterskole
Forfatter: 
Dato:  14-04-2013 20:22

Jeg skal på HNIE - himmelbjergegnens natur og idrætsefterskole, som Therese også snakker om. jeg skal gå der næste år, og det er KUN islandske heste. Jeg glæder mig i hvert fald meget! :)

0
0
Svar på denne tråd

Hnie...
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 08:14

Haha, Hej Lærke! Ej hvor sjovt at du skal gå det næste år, skal du have egen hest med?

Du skal glæde dig rigtig meget! Men håber du kan lide naturen og du har gode ben for vandre ture bliver der SINDSSYG mange af !!!!

og det er 20-25 km af gangen vi taler om...

0
0
Svar på denne tråd

000000
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 20:10

HNIE er en super efterskole hvad det angår naturen og hestene. Deres heste er super søde men de har det med at stikke lidt af på tur (specielt rød skjoni) :P. Hvad angår selve skolen er den noget @!#$ hvis du skulle få nogle problmer. Skolelederen tager ikke en seriøst hvis du får problemer og han gør ikke noget for at hjælpe en.Fx havde vi en på skolen som stjal og det blev der aldrig gjort noget andet end snak ved. De har højest sandsynligvis store økonomiske problemer, for kan ikke se anden grund til at vi ikke havde varme i to måneder om vinteren i -15 grader da fyret gik i stykker. Hvis du ønsker en fremtid hvor du har brug for gode afgangskarakterer fra folkeskolen så er det heller ikke en god ide. Jeg fik 7, 10 og 12 i alt hvad jeg lavede før jeg kom der ud og der fik jeg 02 og 4.

og hvis du ikke er for glad for idræt som jeg var dengang slipper du ikke uden om alt det idræt uanset hvor meget du prøver ;).

Men held og lykke med at finde den rette efterskole ;)

0
0
Svar på denne tråd

Husby efterskole
Forfatter: 
Dato:  20-04-2013 16:10

Der er også Husby efterskole i vestjylland.

super fed efterskole som jeg selv har gået på for 10 år siden.

den er ikke særlig stor, mener det er 66 elever der er plads til.

man bor i huse både drenge og piger, 11 elever ihvert hus, også kører de skolen efter princippet frihed under eget ansvar= ikke ret mange regler hvis man kan finde ud af at opfører sig ordenligt.

Husby kan helt klart anbefales.

0
0
Svar på denne tråd

Henrietta
Forfatter: 
Dato:  24-04-2013 10:42

Jeg giver dig total ret i alt hvad du skriver henrietta!!!

og det er rigtig nok med dem/ eller den som stjæler vores tyv er stadig ikke fundet men der er en der har taget slik fra andre og smidt papiret i sin egen skraldespand? Så er man da også for dum, men Neeej nej det skal han da ikke smides ud for. Personen/ personerne som stjæler på vores skole har godt nok tjent mange penge!! 3 pc'er er blevet stjålet og minimum 20000 i alt og jeg har snart gået her i et år! Det jo vildt at tænke på at det kan være ens ven/veninder som går og stjæler fra en!!

0
0
Svar på denne tråd

caro ♥micky♥
Forfatter: 
Dato:  25-04-2013 08:27

Caroline: Ja jeg skal have min egen med, og jeg glæder mig heeeeelt vildt! :)

Jeg elsker naturen, og jeg vandre "tit" med min familie, når vi er på ferie :)

0
0
Svar på denne tråd

HNE (Helgenæs Naturefterskole)
Forfatter: 
Dato:  30-05-2013 19:54

Jeg vil klart anbefale HNE (Helgenæs Naturefterskole) Jeg gik der i et år, og det var FANTASTISK! Lærerne er nogle fantastiske mennesker og du kan snakke med dem om alt.

Skolen tilbyder også undervisning af en dygtig underviser en gang om ugen, derudover går hestene ude året rundt, så der er ikke meget staldarbejde - hvilket er virkelig lækkert hvis man bare vil nyde en ridetur.

Området er utroligt! Du kan ride på alt. Havet ligger 10 meter fra skolen, der er et lang drag hvor man bare kan galoppere derudaf. Der er grusstier i massevis, flotte skove, mange bakker og Mols Bjerge ligger lige i området, så det er altid flotte ture man kommer ud på.

http://hne.dk/ du kan jo evt. tjekke deres hjemmeside ud, men synes i hvert fald du skal overveje den, da den som sagt sagtens kan anbefales.

Islandske heste er fantastiske!

"Vi lukker bare øjnene og håber på at vi ikke dør!"

Fifill <3

Plet <3

Glanni <3

Fritte <3

0
0
Svar på denne tråd

forresten ...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2013 20:01

tilbyder de også at man enten kan have egen islandsk hest med, eller at man kan låne én af skolen, da de i har gode låne muligheder i området. Skolen er KUN med Islandske heste. :)

Islandske heste er fantastiske!

"Vi lukker bare øjnene og håber på at vi ikke dør!"

Fifill <3

Plet <3

Glanni <3

Fritte <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider