Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 islænderryttere ved karup/dollerup bak
Forfatter: 
Dato:  18-03-2012 18:27

hey er lige flyttet ned til flyvestation karup og i næste måned rykker mine ismuler til dollerup bakker, er der nogen hernede omkring der kunne være interesseret i og ride samme med mig eller veninde hygge for kender ikke en sjæl hernede :D gerne min 24 år og op til tja 100 :) er selv 26 år



3 ÅRS ISLÆNDERHINGST SÆLGES EFTER JOSEPH FRA SKARDI 5 GÆNGER MED MASSER AF MAN OG HALE, NEM AT HÅNDTERER OG SADElvant, 145 i stg RIGTIG GODT BUD PÅ ET KÅRINGSEMNE PRISIDE 35.000 KR.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej. : )
Forfatter: 
Dato:  20-03-2012 09:55

Vil lige sige velkommen til området (:
Og så vil jeg foreslå dig at melde ind i Nökkvi.
De arrangere en del ture i løbet af året, og der er medlemmer fra karup og viborg området :)
Desuden er folk er rigtig søde til at hjælpe hinanden, og gode til at ride ture sammen.

 

Kan desvæære ikke sende linket til hjemmesiden af mystiske årsager :s


Hilsen Rikke.


Den heldige ejer af to dejlige ismuler:

Blökk fra Højen og Sólfari fra Hjermind

: )


0
0
Svar på denne tråd
 
 tryuikjl
Forfatter: 
Dato:  20-03-2012 13:28

hej rikke :)

 

 

 

tusind tak det vil jeg prøve :)



3 ÅRS ISLÆNDERHINGST SÆLGES EFTER JOSEPH FRA SKARDI 5 GÆNGER MED MASSER AF MAN OG HALE, NEM AT HÅNDTERER OG SADElvant, 145 i stg RIGTIG GODT BUD PÅ ET KÅRINGSEMNE PRISIDE 35.000 KR.

0
0
Svar på denne tråd
 
 :) .. .. ..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 08:57

Det var da så lidt :)
Håber du bliver glad for at bo her i området.


Hilsen Rikke.


Den heldige ejer af to dejlige ismuler:

Blökk fra Højen og Sólfari fra Hjermind

: )


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nökkvi
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 21:26

Hej! Velkommen i det midtjyske!

 

http://nökkvi.dk

 

Jeg er selv født og opvokset i Karup, men er først konverteret til islænder i vinters, så jeg er helt nyt medlem - og man bliver bare taget rigtig godt imod

 

Må jeg spørge dig - hvad laver du på Flyvestationen? Inden jeg begyndte på mit nuværende studie, var jeg selv 5 år på AFTC (dengang hed det FFOS), og selvom kæresten og familien alle er i Flyvevåbnet og giver mig updates, så savner jeg det lidt alligevel

 

I øvrigt skal jeg igang med at finde opstaldning i Dollerup. Jeg har min hest i Karup sammen med min søsters hest, men den skal være himmelhest om et par måneder. Jeg havde hest i Dollerup for 12 år siden, og det er det mest fantastiske terræn, så jeg vil gerne have Vignir ud i nærheden af bakkerne Hvor skal din hest bo?

 

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghyjkloæ
Forfatter: 
Dato:  25-03-2012 12:06

hej Mette

 

bortset fra og deltage i en del øvelser og ja alt min træning foregår på flyvestationen så er jeg ik ansat i forsvaret men min kæreste er hundefører derovre så derfor er jeg endt der :)

 

jamen jeg rykker et par af mine heste ned til bent ude i dollerup bakker, det er et dejligt sted med super fede ride muligheder :)



3 ÅRS ISLÆNDERHINGST SÆLGES EFTER JOSEPH FRA SKARDI 5 GÆNGER MED MASSER AF MAN OG HALE, NEM AT HÅNDTERER OG SADElvant, 145 i stg RIGTIG GODT BUD PÅ ET KÅRINGSEMNE PRISIDE 35.000 KR.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning i Dollerup
Forfatter: 
Dato:  25-03-2012 15:21

Det er da morsomt - i går var jeg ude og se Bents sted!

Jeg har ikke helt besluttet mig endnu - men det er helt sikkert skønne folde!!! Vi mødes nok engang i Dollerup

0
0
Svar på denne tråd
 
 etryuiop
Forfatter: 
Dato:  25-03-2012 21:48

mette du kan da bare sende en pb med dit nummer hvis vi skal ride sammen en ´dag, jeg syntes bents sted er super, han er flink og hestene ser fine ud og ja dejlige folde til gode penge :)



3 ÅRS ISLÆNDERHINGST SÆLGES EFTER JOSEPH FRA SKARDI 5 GÆNGER MED MASSER AF MAN OG HALE, NEM AT HÅNDTERER OG SADElvant, 145 i stg RIGTIG GODT BUD PÅ ET KÅRINGSEMNE PRISIDE 35.000 KR.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bent..
Forfatter: 
Dato:  27-03-2012 09:56

Er sikker på at det er et rigtig godt sted at have jeres heste til at stå. Jeg får undervisning af Bent hver mandag, så jeg ser hvordan han er omkring heste.
Og der er han meget rolig :) Så det kan da anbefales


Hilsen Rikke.


Den heldige ejer af to dejlige ismuler:

Blökk fra Højen og Sólfari fra Hjermind

: )


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider