Jeg giver 1150 kr pr hest (har tre). Det indebære stor lys boks, ind og udlukning, wrap ad libitum, halm til strøelse (vi køber så træpiller ved siden af i stedet for), fold tid i alle de timer det er lyst, store tørre folde med max 6 heste pr fold, stor 20x60 bane (ovalbane på vej), runddel og 22 km ridestier lige udenfor døren. Har man dækkenhest sørger ejer af stedet også for at det kommer af og på hvis man ønsker det.
I Roskilde ligger et sted der hedder Nordmarksgården, lige ud til hedeland, hvor jeg engang stod. Var det ikke fordi jeg bor 30 km, derfra, havde jeg nok stadig stået der. Men der er venteliste ved jeg.
Jeg læser til pædagog og har som sagt tre heste. Nu interesserer min mor sig også for hestene, så vi deles om udgifterne. Men vil sige, at jeg har ikke råd til at bo for mig selv. Nu bor jeg så sammen med min kæreste i en meget billig lejlighed, så nu er det intet problem. Men jeg har boet for mig selv hvor jeg stadig havde udgifter på hestene og kun på SU. Det er umuligt.
Men har man mulighed for at arbejde mellem studie og hobby, kan det sagtens lade sig gøre. 
Mht tiden til at ride, har jeg ingen problemer. Mit studie er meget selvstudie, så jeg kan selv styrre hvornår på dagen jeg vil ride, læse osv. Så for mig er tiden til hestene ikke det store problem.