Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Gelpad eller stof-sadelunderlag?
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 08:58

Hej, hvad bruger i/forrtrækker i, gelpad eller stof-sadelunderlag. Er der både gode og dårlige ting ved hver, i så fald - hvad? Og hvordan i forhold til prisen?

Tak på forhånd til de der svarer!

/Mathilde

0
0
Svar på denne tråd

Stofunderlag men snart gelpad
Forfatter: 
Dato:  24-10-2011 16:58

Jeg kommer fra storhesteverdenen og bruger fortsat sadelunderlag der er sadelformet så man stort set ikke kan se det. Har nu købt et gelunderlag som jeg vil bruge i stedet, træt af at vaske underlag. Hvad angår pris så ved jeg ikke helt om stof holder bedre end gel.

Mvh. Lise D

Mangler du ordentligt og seriøs transport til hesten (i lastbil) til fornuftig pris i/omkring Nordjylland så kontakt mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

også storheste rytter
Forfatter: 
Dato:  29-10-2011 19:29

Har også hele livet benyttet underlag for at beskytte sadel og hest!

Nu rider jeg med et specielt antiskrid underlag med anti-skrid gummi på undersiden, hvilket forhindre sadlen i at glide. Samtidigt har schabracken neopren på oversiden som derved gør det meget stødabsorberende.

Men om sommeren er det underlag meget varmt (synes jeg) så har lige købt et Anti-slip pad - mange der rider islænder benytter kun sådan et. Til sommer skal det prøves !!

Elsker at ride ... især på mine skønne, men forskellige islændere; Baldur, Sif, Fenja, Andy, Freja og Kommi!

0
0
Svar på denne tråd

også gl. storhesterytter...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 09:52

...og ridder med begge dele. Stofunderlag for at beskytte sadlen og så gelepad mellem saddel og underlag. Det fungerer fint både vinter og sommer:)

Hilsen Christina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-10-2011 10:52

Ok... :)

Alt kan lade sig gøre,

bortset fra at ride gennem en svingdør!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider