Hej HN
Ved godt at ismulen ikke nødvendigvis skal have dækken på, men nu gå min ikke i løsdrift og skal når det begynder at blive frostvejr ind på stald - da hun går sammen med varmblodsheste.
Så tænker jeg jo lidt at hun ikke kommer til at opbygge den nødvendige vinterpels - som kan holde regnen ude, eller hvad?
Skal jeg give hende et regndækken på, hvis det regner eller har i andre gode idéer? 
Er også lidt bekymret for om hun nu også får det varmt inden i stalden..
Hmm, det er ikke nemt at blande kolde og varme racer
Hvad gør i andre?
Jeg regner med at de skal gå ude i 12-14 timer om dagen.