Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Boots...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 21:41

Hej alle.

Overvejer at prøve ride med boots og er derfor interresseret i at høre om der er nogle af jer der rider Islændere der har erfaring med at ride med boots og hvis ja hvilke.

Håber at der er nogle der kan hjælpe

Alle går vi rundt og leder som besatte, nogle finder noget og andre sig selv. Alle mister noget som ingen kan ersatte. Alle går vi rundt og slår tiden ihjel.

0
0
Svar på denne tråd

Fra tråden om boots i røgt og pleje
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 19:32

Mine swiss boots Forfatter: RC 1 (Præsentation Opd.) (Skriv besked) Dato: 11-08-11 10:09

Så fik han endelig sine nye boots. 4 stk swiss boots. Havde været så heldig at få lov at afprøve 4 stk af en ridevenindes, så vidste hvad jeg købte. Og er super glad for dem Ja, de er lidt mere besværgelige at få på. ,men tilgengæld sidder de bare og falder ingen steder. Ingen gnavsår eller noget efter 5 timers ridning i både mudder og slam, galop. trav og tølt....

Rina

Svar på denne tråd
0
0
Svar på denne tråd

balleboots...........
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 20:03

jeg har rigtig god affaring med det ;)

jeg har redet med boots i 7 år ;)

og har ALLE slags boots

- læderboots

-balleboots

-boots

-gboots

-topreiter boots

-osv........

og jeg vil bare lige tilføje hvis du skal ride med boots skal du ikke være begynder,du skal kunne gangsæt en islænder. og adskil gangarterne fra hinanden ;)

men ellers vil jeg andbefale læderboots og topreiter boots for de andre blivermeget tungfe og jeg red først med gboots og de var bare kanon men så prøvet jeg de andre og de styre bare min islænder løfter benene højre med læderboots og topreiter boots (200g) vejer de

og gbootsne vejer 240g og dem løfter hun ikke så højt med ;/

så min anbefaling er helt klart læderboots og topreiterboots ;)

håber du kan bruge det ;)

kh Caroline

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 20:06

De ser altså bare rigtig fine ud til din Islænder.

Har forsøgt at skrive til naturhov, men har ikke hørt noget endnu. Glæder mig så meget til at finde nogle boots der kan passe min, så jeg kan komme i skoven igen

Tak for svaret.

Alle går vi rundt og leder som besatte, nogle finder noget og andre sig selv. Alle mister noget som ingen kan ersatte. Alle går vi rundt og slår tiden ihjel.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 20:09

Caroline: tusinde tak for svaret, men det er barefods boots jeg tænkte på. Kan godt se at jeg ikke lige havde skrevet det i mit indlæg, men tusinde tak alligevel for at du tog dig tid til at skrive til mig

0
0
Svar på denne tråd

tak :),,,,,
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 09:14

haha ;)

nånå selv tak ;D<3

0
0
Svar på denne tråd

Forskellige slags boots
Forfatter: 
Dato:  16-08-2011 11:32

Jeg har prøvet;

Cavallo - super gode til min med runde hove -lækker kvalitet og nem at passe så de er pæne -og holder vildt godt

Easyboot Glove - ikke gode til min - men virkede meget smarte -ved ikke noget om holdbarhed da jeg har skiftet dem ud

Easyboot TRail - som cavallo - bare flere valgmuligheder str. mæssigt og så er de lettere...ved ikke så meget om holdbarheden på de sidste da jeg kun har haft dem i 14 dage.

Kongur fra litla-moshvoli

Vikur fra Baverslund

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  16-08-2011 17:47

Piadora: dejligt at høre at boots virker for dig. Jeg var ellers selv faldet for easyboot glove men efter at have fået prøveskoene fandt jeg desværre ud af at de ikke pt passer på min hest.

Jeg har derfor overvejet trailmodellen. Hvad str. bruger din islænder og sidder de som de skal i alle gangarter.

0
0
Svar på denne tråd

størrelser...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 13:55

min måler 120x120 - dvs rund...og efter vejledning af kyndig person købte jeg str. 2...men syntes den er lidt for stor så har lige fået str 1 ind af døren og hvis det regnvejr holder pause idag skal de prøves...

Jeg bruger kun på forben.

Mht gangarter - ja så har jeg ikke fremtvunget nogen endnu med boots...dvs. jeg traver mest med boots - og så skal han lige have lov til at få fornemmelsen af de nye boots inden jeg prøver med tølt.... men min tølter bedst uden noget

Vikur fra Baverslund

0
0
Svar på denne tråd

Gangarter
Forfatter: 
Dato:  18-08-2011 09:14

tror jeg ikke bliver et problem med de her boots....vi tog hele smøren igår - og de blev siddende....

Trail er ikke så tunge som Cavallo - så det bliver ganske fint det her....

Vikur fra Baverslund

0
0
Svar på denne tråd

6544346343654
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 14:08

Jeg har lige måtte opgive boots på min hoppe, der er bare intet der passer hende optimalt, så idag fik hun sko på....Så skulle nogen mangle så har jeg 3 sæt boots til salg...

Cavallo simple str 1 til 600 kr + porto (inkl. støddæmpende indlæg og boa gaiters)

Easyglove boots str 1 til 700 kr + porto (de er pt til udlån/prøvning)

Boa boots str 1 til 350 kr + porto inkl. støddæmpende indlæg...

Mvh Mette Petersen

Lykkelige ejer af Telpa (2007), Andrea (2006) og Drífandi (2004)

www.tjarnalundi.dk

0
0
Svar på denne tråd

Renegade boots
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 11:02

Jeg har lige i fredags fået tilpasset Renegade boots til forhovene til min islænder. Han skal have størrelse 0 på forhovene og 00 på baghovene. Når boots'ne først er indstillet er de meget nemme at lægge på og tage af. Jeg har endnu ikke prøvet at ride med dem.

www.renegadeboots.com

0
0
Svar på denne tråd

Rettelse
Forfatter: 
Dato:  22-08-2011 22:49

Hjemesiden hedder www.renegadehoofboots.com

Beklager fejlen i ovenstående indlæg.

Mvh. Karina

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 09:06

Tak skal du have Karina

0
0
Svar på denne tråd

de kan købes
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 09:19

renegades boots kan købes her i landet, bare I ved det.

kan ikke lige åbne linket så søg på ashnaturhov.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider