Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Vil I se hvor jeg har min hest??
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 10:13

Så skal I bare kigge på denne video :)

www.facebook.com/ l.php?u=http%3A%2F%2Fw...Fw&h=0a5b8

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt sted.
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 22:11

Jeg bliver lidt misundelig når jeg ser i galloperer ved stranden - bare det var mig. Omvendt er jeg kisteglad for det sted hvor jeg har min hest stående, det eneste der mangler er lidt bedre ridemuligheder, men i læsser jo også hestene og kører med dem. Men det ser ud til at være et skønt sted at have sin hest, sikke en dejlig video, tak for kigget.

Med venlig hilsen Tina

Gør livet til en fest - rid islandsk hest !

0
0
Svar på denne tråd

Stranden
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 22:31

er også et vidunderligt sted at ride særligt i solnedgangen en varm sommeraften.

Men de på stedet der rider der med turisterne hader det faktisk fordi det er så ensformigt ;)))

Personligt glæder jeg mig meget til at få taget turen på hesteryg ud til stranden. Det bliver sjovt.

Det er dejligt at høre at andre er lige så glade for "deres" sted som jeg er for "mit" :DDD

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 22:34

Sikke dog en skøn film, rigtig godt lavet..

bor selv ude i klitrækken, og er faktisk også ved at starte turist ridning op selv.

min drøm og mål er at jeg gerne, skulle kunne leve af det.

vi bor så også midt i et stort, sommerhus område med mange turister.

så har vesterhavet og stranden, som daglig legeplads.. og elsker at ride der, dog sukker jeg efter skoven engang imellem.

vi tilbyder ride weekend ved vesterhavet, tur og bane ridning.

I naturskønne omgivelser, se mere på vores hjemmeside.

Søndervigheste.dk

0
0
Svar på denne tråd

At leve af det
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 22:46

kræver nok noget benarbejde.

Jeg synes at det virker til at være svært men hvor der er vilje er der vej jo :)))

Held og lykke med det.!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-04-2011 21:15

Har dit opstaldnings sted, svært ved at leve af det.??

vi tilbyder ride weekend ved vesterhavet, tur og bane ridning.

I naturskønne omgivelser, se mere på vores hjemmeside.

Søndervigheste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svært og svært
Forfatter: 
Dato:  01-05-2011 09:09

er nok for meget sagt. De købte stedet i februar sidste år og har nok lige skullet finde deres egne ben hvilket jeg synes at de gør virkeligt godt...samtidig med at de er tyskere som også skal lære dansk.

En ting er helt sikkert. Jeg har virkelig mødt mange, mange søde tyskere.

Familien der ejer stutteriet er så hjælpsomme og det skinner så meget igennem.

Men der var tider sidste år hvor jeg i hvert fald tænkte at vejret overhovedet ikke var med dem. Det ser da heldigvis anderledes ud i år :)

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 16:51

Min skønne ismule fyr er fra Vestmose...så det var helt sjovt at se det indslag :)

Tak for kigget!

0
0
Svar på denne tråd

Selv tak da.
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 22:40

Det er da skægt at din hest er kommer herfra og dejligt at du lyder til at være glad for den :)

0
0
Svar på denne tråd

Helle pigens drøm
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 21:46

Hej du kære Helle,ja du er heldig med at have din skønne hest på Stutteri Vestmosen.Du er bestemt også blevet en rytter nu.

"Troede du mor var død" husker jeg du spurgte din Ari om efter at du ikke havde været der i en uge .Vestmosen er et super godt sted,ikke blot som pensionær,men også som turist rytter.

Der er plads til flere pensionære,Jeg kunne ønske mig at der kom nogle fler rytter på min alder også (50-66 årige.)

Ba`bett

0
0
Svar på denne tråd

Ja vi er heldige...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2011 05:34

os to med at have heste i Ho.

Vi hygger os da meget men du har ret i at det kunne være dejligt hvis vi til hverdag var lidt flere til at udnytte alt det der er på Stutteriet og til at ride sammen.

Jeg så lige Madita ride Ganti i går. Det så simpelthen godt ud :)

Og så vil jeg altså lige sige at Ari så da lettere traumatiseret ud efter så lang tid uden godbidder ;))))))

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider