Hej.
Jeg har været så heldig at få part på denne skønne hoppe:

Hun har været avlshoppe og er, så vidt jeg kan forstå, aldrig blevet redet rigtigt seriøst. Hun er 20 år, bliver 21 i år. Hun blev lånt ud til nogen, som ikke fodrede hende ordentligt, hvilket hun tabte sig meget af.
Hun har været fodret godt siden oktober, men er stadig tynd og knoklet i det. Som det fremgår af billedet, fra lige før jul, kan man se hendes ribben og hun er tynd over ryggen - men har derimod lidt mave.
Jeg regner med at begynde at ride hende i starten af marts, efter at have trænet hende fra jorden resten af måneden her. MEN! Hun er jo en knokkel over ryggen! I første omgang vil jeg ride med ridegjord, indtil hun får opbygget lidt muskler. Men hun skulle eftersigende være en frisk dame, så en sadel ville ærlig talt gøre mig lidt mere tryg, når jeg begynder at bevæge mig ud i skovene - men hvad kan man lægge på sådan en knoklet dame? Oven i købet er hun meget stor og lang i det.
Egentlig ville jeg gerne have en bomløs, men det er nok ikke så smart, når hendes rygrad sådan "stikker op".
Hvad tror I ville passe hende?
Hilsen Heidi