Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Forsikring.?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2010 08:50

Hvad har i af forsikring på jeres ismuler.?

Og hvad for et selvskab bruger i.?

Jeg synes det er svært at finde ud af om man bare skal have almindelig livsforsikring, eller om man skal tage sygeforsikring og uanvendelighed med. Det er jo ikke helt billigt.

0
0
Svar på denne tråd

mine forsikringer
Forfatter: 
Dato:  07-06-2010 10:56

Hej du

Min ridehest er forsikret i tryg for 30.000 kr. unanvenlighed og liv.

Min plag er forsikret for 20.000 kr. livsforsikring i Dansk hesteforsikring.

Nu ved jeg ikke hvad din hest står til i værdi? Men jeg vil helt klart anbefale et af disse selskaber. Du må for guds skyld ikke benytte alm. brand, der er ikke andet end ballade med dem...

0
0
Svar på denne tråd

alm. brand
Forfatter: 
Dato:  07-06-2010 18:10

Hans gamle ejer har forsikring på ham i alm. brand, men jeg har ikke tænkt mig at overtage den. Jeg har hørt at de ikke vil af med penge, hvis der skulle ske noget.

Indtil videre skal han bare bruges som turhest, så har tænkt på at forsikre ham i tryg for 30.000, selvom han er mere værd. Men det er vist noget med at det er meget dyre, hvis man skal over de 30.000.

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  08-06-2010 09:03

Jeg har alle mine forsikret hos Dansk hesteforsikring (Concordia har de vist ændret navn til)

Jeg har altid fået en super service og mine dyrlæge regninger dækket 80% uden problemer eller spørgsmålstegn.

Og de gange jeg har måtte aflive heste, har jeg uden bøvl fået udbetalt deres livs forsikringer.

Priserne svinger ud fra om jeg har dem

Livs forsikret

Uanvendeligheds forsikret

Sygekasse forsikret

Føl eller drægtigheds forsikret

Og om der er tale om en

avls hoppe/kåret avlshoppe

Føl

Ride/konkurrence heste

"fold bumser"

Og deres priser er ganske fornuftige samlignet med andre selskaber

Mvh

Henrietta Joye & Skálmar frá Skeggsstöðum & Ægir fra Toftdal

& Freyja frá Akureyri & Stjarna frá Gili med Prímus fra Toftdal

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-06-2010 13:19

Nu har jeg ikke en islandsk hest.. Ja, jeg har faktisk slet ikke hest:P Men når jeg om nogle år skal have fingrene i min helt egen ismule, så vil jeg helt sikkert vælge Dansk Hesteforsikring. De er super venlige, der har absolut ingen bøvl været, og jeg gav for at have min ponyhoppe forsikret følgende:

Inkl. ansvars, livs, uanvendeligheds samt. foster- og føl forsikring der dækker føllet til det er 6 mdr. gave jeg 1300 kr om året. Min hoppe var for resten forsikret for 25000 kr.

Når jeg får en ismule en gang, vil jeg ikke have den sygeforsikret. Det synes jeg er for dyrt, ofte også i forhold til selvrisikoen og det beløb man alligevel skal af med. Derimod vil jeg hellere smide nogle ekstra moneter og få den fx. allergi testet ved køb, som jeg ved ismulerne har svær tendens til at få.

Bates Maestro dressursadel sælges m/sikkerhedsbøjler og stigeremme. 17", sort, mellem bom, pæn og velholdt. PRIS 3000,-

0
0
Svar på denne tråd

jeg har ..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 13:06

islænder - og bruger dansk hesteforsikring og det er op til 50.000 mener jeg før der skal alt muligt tjek på .

Prisen er en promille sats... f.eks giver jeg 980,- for kr. 30.000

Kongur fra litla-moshvoli - min læremester

0
0
Svar på denne tråd

Dansk hesteforsikring - et men...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2010 19:58

Har man hesten sygeforsikret har de en selvrisiko på 1000,- det har First Horse derimod ikke - og priserne er de samme hso de to selskaber ;-)

Jeg tror jeg vælger First Horse - der dog vil se sundhedsattest - hvor Dansk hesteforsikring ikke skal hvis hesten forsikres under 50.000.

Mvh. Lise D

- Nu igen med belgier -

Mangler du ordentligt og seriøs transport til hesten (i lastbil) til fornuftig pris i/omkring Nordjylland så kontakt mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

KDH...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2010 13:26

Jeg har alle mine i KDH og da den ene måtte slåes ned var der ikke bøvl med at få livsforsikringen

0
0
Svar på denne tråd

Dansk hesteforsikring
Forfatter: 
Dato:  19-08-2010 19:56

Hej

Dansk Hesteforsikring er absolut det aller billigste

Ejer af:

Ari fra Hollevej,

Hamur frá Snjallsteinshöfða 1 og

Skotta fra Lillenørregård

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider