Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Erfarring med Kildevang v Hillerød?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 20:35

Hej alle,

Har ikke bevæget mig herinde i Islænderverdenen før, men vover nu pelsen :) Jeg skal muligvis begynde at ride en rigtig sød islænder 1 gang om ugen, og har overvejet at få noget undervisning ved siden af (min ridning trænger i DEN grad til at blive genopfrisket + har ikke reddet islænder før).

Så faldt jeg over Kildevang ved Hillerød og tænkte at det måske var en god idé, men er der nogen der har erfarringer med dette sted?

Her er link til deres website: http://www.luksushest.dk/index.htm

Hilsner fra Pia

0
0
Svar på denne tråd

Har ikke fået undervisning...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2010 22:59

men jeg har været på et par rideture i skoven med Ingerlise.

Det er godt nok ved at være et stykke tid siden, men jeg syntes bestemt, at det var et godt sted, og det er helt sikkert at hestenen havde det godt.

Om hestene var specielt dygtige, har jeg lidt svært ved at udtale mig om, men det var nogle skønne ture. Jeg fik en hest, som skulle rides i tølten, og dengang vidste jeg ikke så meget om det så det foregik vist mest i trav og galop.

Jeg vil bestemt mene, at du skal tage derud og se på stedet og evt. få en enkelt tur. Det er et besøg værd i det mindste.

God fornøjelse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider