Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Hvornår løsdrift??
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 11:11

Ja lige et spørgsmål ang løsdrift!

Min stjarni står pt i stald, men jeg vil gerne have ham i løsdrift, da han tydeligvis keder sig ved at stå i boks om natten.

Men hvornår, altså hvilke måned kan jeg evt skifte til løsdrfift??

Han har en meget god pels, men fælder alledere pga den milde vinter.

Det fordi jeg har 1 måneds opsigelse hvor jeg er nu, så skal jo have planlagt tingene.

Nogen der har et godt råd, og eller en god ide om hvilken måned jeg skal satse på?

Mange hilsner kamilla

Heldig ejer af stjarni.

Passer/part, evt hjælp til

tilridning søges.

Hesten står på amager.

0
0
Svar på denne tråd

hej......
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 12:22

Der er nok lige så mange bud som der er heste ejere.

Personligt ville jeg vente til natte temperaturen var MINDST 10 grader, men det er jo bare mig.

Der er jo også foreskel på løsdrifter. Hvad har de at gå ind i, der hvor din skal i løsdrift?

Mine ponyer har en stald at gå ind og ud af, hvor de kan stå og ligge tørt alle sammen på en gang, også har jeg ikke så mange skrupler.

Men er det et skur med 3 sider og jordbund, ville jeg mene sagen var noget andet og så skulle du vente.

Tag et kig ind på vores lille gård og se vores

ponyer, chinchillaer, katte, hund og vandrende blade:

www.spotbody.dk

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 22:08

Hvis du har mulighed for at give den dækken på i nødstilfælde og at løsdriften ellers er dejlig og indbydende, ville jeg ikke være bekymret. Den har jo fint med pels? Måske den skal sættes lidt op i (strå)foder, når du flytter.

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 18:38
Personligt ville jeg nok vente til næste sæson. Altså forstætte med boks til maj/juni og så lade den komme i løsdrift derfra:)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider