Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

hvornår kan han komme i løsdrift
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 10:44

Hejsa derude.

Mangler lige lidt råd til opstaldning. Min islænder står pt i boks om natten, men vil enormt gerne have ham i løsdrift. Hvornår kan man "overgå" til det?? Mht årstiden??

Heldig ejer af Stajrni.

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 11:03

gøre det nu! Inden det blir frost. Han har vel sat normal pels?

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

Hvis...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 11:56

Hvis han har pels, som vores der går ude, vil jeg da få ham ud nu.

Der er ret fine udsigter i denne tid, altså ikke vildt koldt. Så skal det være i år, tror jeg du skal til at kridte skoene...

Vores elsker at være ude - sådan tolker jeg det - for de går ikke ind, de bliver på marken.

De kommer p.t. kun ind når det virkelig vælter ned med vand, men her hos os blæser det tit meget også, og da bliver de meget kolde..

Det skal lige siges, at vi har helt åben stald, med åbning på nok 3 meter som ikke kan lukkes. Så vores er i praksis ikke i stald, jo men ikke med lukket dør, med helt åben i ud det fri...

Hilsen Vibeke

Wrap sælges, mini bigballer, Nordjylland 200 kr

Jeg ønsker overhovedet ikke, at du ændre din mening, men jeg vil gerne have, at du prøver at se tingene fra en anden vinkel..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg syntes
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 13:27

han har sat fin pels, han har da fået sig en dejlig frakke. Og det læskur som er på marken er meget lukket, holder godt læ. Jeg kan vel også sætte ham ud, og fryser han eller blir snottet så det vel bare ind igen eller et dækken??

Jeg blev bare meget i tvivl mht vejret.

men jeg vil da tage og forsøge, for det er da klart nummer 1.

Tak for jeres hjælp

Heldig ejer af Stajrni.

0
0
Svar på denne tråd

ud med ham!
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 13:00

Bare se at få ham ud, det har han kun godt af Men jeg tror næsten ik at han vil fryse hvis du siger han har sat en god pels, så go for it

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
Den glade ejer af:
Þrymur, Gufa og Litfari
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider