Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

handelsundersøgelse?
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 21:07

Hej alle

jeg er ved at købe islænder og skal selvfølgelig have den handelsundersøgt!

hvordan foregår det? og hvad er prisen sådan ca.

0
0
Svar på denne tråd

Handelsundersøgelse...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 12:01

Som oftest foregår det på den måde, at køber (dig i dette tilfælde) bestiller dyrlægen, for at finde en uvildig dyrlæge (hvis ikke du kender en dyrlæge i området, så spørg dig evt til råds på joras eller andet sted, for at finde en kyndig en). Der er en helt fast procedure for, hvad dyrlægen undersøger til en handelsundersøgelse, udfra et skema som skal udfyldes, nogle dyrlæger er dog mere grundige end andre, men igen, hvis ikke du selv kender en god dyrlæge i området, så spørg dig frem.

Hvis du har mulighed for det, så er det altid rarest selv at være til stede ved undersøgelsen.

Hvem der betaler undersøgelsen er lidt forskelligt. De gange jeg har købt og solgt heste har aftalen været, at går hesten igennem undersøgelsen uden anmærkninger, så er det køber der betaler, og går den ikke igennem, så er det sælger som betaler.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fået lavet sådan en ..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 14:37

handels undersøgelse på en pony jeg skulle sælge og det kostede 800 kr, men nu har jeg heller ikke verdens dyreste dyrlæge.

Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F: Regina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gav
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 18:09

950 kr for sådan en for 2 år siden men bøjprøven kunne ikke tages da han var for ung.

Han har så lige fået lavet den og går nu og venter spændt på regningen.Han gik rent igennem og er fin

En rigtig hest er en islænder

Nu med Hjemmeside vind.photo-gallery.nu/index.php

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider