Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Mangler part, men...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 09:21
Jeg mangler en part til min unghoppe, men nu får jeg bare absolut ingen henvendelser. Hvad har jeg skrevet forkert i min annonce? Har jeg været for ærlig?
Jeg havde tidligere en på, og fik ufattelig mange henvendelser. Jeg troede dog jeg havde fået en part til hende, men da personen ikke dukkede op til en aftale 2 gange uden jeg hørte noget, valgte jeg bare at skrive en besked om at det skulle hun ikke tænke mere over, jeg ville finde en anden part.

Kan man være for ærlig i en partsannonce??? Eller hvad har jeg skrevet forkert? Hesten er jo ufattelig sød og nem, ung men sød. Skal dog stadig lære, men det eneste jeg kræver er en rytter der kan vise hende hvem der bestemmer...

*** Lykkelig islænder ejer ***

Eyvindur fra Vinkærgård - Lipurtá fra Guldbæk

Loa fra Østergård - Tjaldur fra Ottegaarden

0
0
Svar på denne tråd

annoncen...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 10:13
Må vi se annoncen?

Med venlig hilsen Lise!
Hvorfor nøjes med 3 gangarter, når du kan få 5? B-)
0
0
Svar på denne tråd

annoncen..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 13:19

Ja selvfølgelig.. Undskyld. Her er linket:

www.heste-nettet.dk/lodge/11602/ hest/155549/

Loa fra Østergård

Søger part til unghest

Part søges til hoppe for en rytter der vil ha spænding

0
0
Svar på denne tråd

orrrk nej
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 13:51

Jeg syntes at din annonce lyder som saftevand og lagkage i forhold til hvad jeg byder mine halvparter.

Du skriver ikke rigtig noget om udmugning, sadelpusning etc. Og så er det ovenikøbet gratis.

Hesten lyder lækker og ser smuk ud.

Jeg tror næsten ikke at folk tør fordi de er bange for ikke at leve op til dette vidunder. Eller også er der bare ikke marked for parter.

Har du prøvet at annoncere i nærområdet? Jeg havde stor succes med den nærliggende rideskole da jeg i sin tid skulle have nogle halvparter og ikke kendte nogen.

Men skriv lige at kun voksne behøver henvende sig. Ellers kan du risikere at blive overrendt af børn. Og hvis der er nogen at ride med kan det være godt at nævne det. Og så må du faktisk også godt forlange et tilskud til smed. Gratis er ikke altid det bedste salgsargument.

Held med det.

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 21:27

En lille indrømmelse. Jeg har siddet længe og savlet over din annonce.

Enste minus jeg kan se, du bor "for langt væk", ihvertfal i forhold til mig :P

Som framtid nævner, så ville jeg også annoncere i lokalområdet. Tror det vil give dig større pondus.

Held og lykke med en fremtidig part

0
0
Svar på denne tråd

Mingo..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 22:05
Ja, kan godt se du bor et stykke væk desværre...
Jeg ved ikke hvad det er der skræmmer folk, hun er sgu en dejlig hest, og jeg regner da også med hun muligvis skal fremstilles til kåring næste år eller skal til hingst. Nu kommer det helt an på hvor meget overskud og tid jeg har med en lille en mere Hun er i hvert fald købt med henblik på at skulle være min fremtidige ridehest, og jeg vil da absolut også sige hun har potientale.

Jeg har en rytter til at ride hende pt. 2 gange om ugen, men kun sommeren over, som får betaling får det (træning), og kameraet løb selvfølgelig tør for strøm i går, men hvis nogen er interesseret kan jeg da lægge billeder ind i morgen af hende med rytter på?

Loa fra Østergård

Søger part til unghest

Part søges til hoppe for en rytter der vil ha spænding

0
0
Svar på denne tråd

prøv joras
Forfatter: 
Dato:  13-06-2007 18:01
Prøv at lav din annonce på Joras.dk det er den de fleste ismule ejer bruger mest =)

Med venlig hilsen

Hanne Bülow & Skotta
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  01-07-2007 16:29

kigget på din annonce, da jeg skal af med min store hest pga rygproblemer og kan kun ride de små nu. Har prøvet islændere før og der var ingen problemer m. ryg.

Men desværre bor du for langt væk og jeg kan kun ride 2-3 gange ugentligt.

Men som de andre siger, så prøv at sætte hende på Jora's.

Har en veninde der hedder Loa, det er lidt sjovt.

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Citat: Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

Derfor
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 00:22

HEJ...

Jeg har en super dygtig datter der ville elske at ride din hest, hun har selv en islænder der bare ikke er gammel nok endnu til at blive redet på... Hun søger en hest at ride, men jeg har opgivet at finde noget til hende, for alle siger, at en pige på 7 år ikke er god nok eller at det er mig der styger, hun skal ride.. Det er det bare ikke...

Derfor har jeg ikke skrevet til dig...

Livet med Baldur

Hvad er et liv uden en islænder...

www.baldurtrinfortrin.blogspot.com/

0
0
Svar på denne tråd

den ser bare dejlig ud.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 22:05

Lækker hest for det første !

- Dengang jeg ikke havde Spegill kiggede jeg altid på sådan nogle heste, det eneste problem var altid at hesten skulle stå det ted den allerede stod. Hvis hesten må komme et andet sted hen tror jeg det ville være nemmere . Men så kan der jo også blive langt for dig.. (; held&lykke !!! - Og nogle børn kan da sagtens ride din hest tror jeg, fx. 12 13 årige .. det kommer jo an på erfarring, ikke kun alder.. ? (:

»'KirstineBøndergaard(:
Spegill&Svala <3
I er bare dejlige ?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider