Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

kritik ønskes - isser
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 09:07

Hej

Jeg håbede på at kunne tigge lidt kritik til en tegning med islandsk hest. Både hvad gælder genrelt indtryk, men også gang og om tegning er "racetypisk", hvis I forstår, hvad jeg mener... :)

tak!

Der er andre tegninger på min præs, som dog ikke forestiller islændere, men kritik er altid velkommen!

0
0
Svar på denne tråd

flot!!!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 17:21

Hold da kaje... Det er vel nok en fin fin islænder!!

Du har jo bare helt styr på at illustrere deres udstråling og krop. Meget flot!!

Næste gang kunne du prøve med endnu flere detaljer og måske flere farvenuancer. men jeg syntes også dette billede er meget smukt.. næsten drømmeagtigt!

Du kan rolig være stolt af det:)

-icelandic

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa - lidt ris og ros ;-)
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 22:02

Hej :-)

Jeg kan rigtig godt lide din male-teknik. Jeg kan godt lide din billedkomposition - motiv, placering mm.

Farven er jeg ikke vild med, måske er den lidt for kold til min smag ...

Øjnene på det store hoved i forgrunden synes jeg er lidt for små - det er nok fordi jeg rigtig godt kan lide store blide øjne hos heste.. Og så er der et eller andet med mulen.. Jeg tror måske at fra den vinkel det er malet, ville man kune ane underlæben.. Mulen forekommer mig bare ikke 'virkelig'..

Alt i alt - virkelig godt gennemarbejdet.. Hyggeligt og spændende at du ligger dit 'arbejde' her ind på siden ;-)

Hilsner fra Matilde

0
0
Svar på denne tråd

Ojjj!..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 17:43
Wauw det er flot!
0
0
Svar på denne tråd

wooow
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 17:57

hej jeg kan ihvertfald ikke tegne ligeså godt syntes det er vildt flot men syntes måske hesten skulle tölte istedet og den tegning af hestens hoved skulle måske være lidt mere typisk med mere pandelok men ellers rigtig flot tegning

sókn frá laxárnesi

gør livet til enfest rid islandsk hest

kristina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider