Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Stævner ?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:16
heej ..

ja nu er det sådan at jeg, udover mine egne heste/ponyer, skal til at ride 2 islændere .. og hvor den ene har MEGET potentiale!

men ved ikke om jeg skal starte stævner på den, og hvis jeg skal, hvor kan man se hvilke der er ?

please hjælpmig.. please !!

hilsen

Anne-Louise
Kyhl Petersen

My Chemical Romance!

Læderstøvler sælges
Job søges

<3

0
0
Svar på denne tråd

lokalklub
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:28
Her www.islandshest.dk/index.php?id=106 kan du se efter om der er en lokalklub i nærheden af dig, og så er det nok der du skal lede efter stævner..
0
0
Svar på denne tråd

lokalklub
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:30
www.islandshest.dk/index.php?id=106 her kan du se efter om der er en lokalklub i nærheden af dig - det er ofte dem som afholder stævner..
0
0
Svar på denne tråd

chokoladekage .. muums ..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:31
Lisbygd : tusinde tak ..

Anne-Louise
Kyhl Petersen

My Chemical Romance!

Læderstøvler sælges
Job søges

<3

0
0
Svar på denne tråd

lokalklub
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:32

Her kan du se efter om der er en lokalklub i nærheden af dig,og så er det der du skal se efter stævner ...

0
0
Svar på denne tråd

undskyld
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:34
Ved ikke lige hvad der gik galt der .. troede ikke den havde registreret min besked - der kom en eller anden besked om en fejl
0
0
Svar på denne tråd

chokoladekage .. muums ..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:40
lisbygd : OMG.. jeg fatter bare ikke alt det der T.2 osv(hvis det jeg skrev var rigtigt) ..

du kunne vel ikke komme med en længere smøre om, hvad diverse betyder ..

skal jo lige siges, at jeg er 100 % ikke islands rytter lige nu, og kun har startet 'normale' distrikts stævner for ponyer.. er det godt naar jeg saa har redet op til la3 ?

Anne-Louise
Kyhl Petersen

My Chemical Romance!

Læderstøvler sælges
Job søges

<3

0
0
Svar på denne tråd

Diciplinerne
Forfatter: 
Dato:  11-03-2007 11:51

Nu er det jo nogle andre klasser der bliver redet til islænderstævner end 'alm' stævner.

T = töltklasse, 4. = 4gang, 5 = femgang. Tallet bagefter indikerer sværhedsgrad: 1 er det sværeste og så bliver det lettere med højere tal.

Her er en kort gennemgang, men du kan læse det mere præcist her - og her kan du læse hvad det er dommerne kigger efter.

Håber det hjælper, ellers spørg. Det var måske også en idé at tage ud og kigge på nogle stævner, måske sammen med en anden som kan forklare dig lidt om hvad der sker.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider