Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Hjælp, jeg er nervøs...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 19:49

Hej alle sammen... Jeg har en dejlig islændervallak på 19 år, og han er meget tung at ride, lægger sig meget på forparten og også på biddet, men han er ved at blive lettere at ride nu, da jeg træner meget med ham... Men nu skal jeg begynde undervisning på torsdag, men jeg er bare så nervøs... Jeg kan ikke lide, at nogen ser mig ride, og kritiserer ved nogen hvad jeg skal gøre? Jeg ved også, at han tit er anderledes sammen med mange heste...

venlig hilsen terja og toppur

Alle heste skal behandles ens, uanset race og sind, og alle heste kan tæmmes med din tålmodighed og tid

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 22:31
Se det ikke som kritik, men som hjælp! Der er jo en grund til at man har brug for undervisning! Held og lykke

.

.

Gemacher i str pony/cob sælges! Lyserøde! 275,-

0
0
Svar på denne tråd

Hej benzonshøj
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 23:30

Ja jeg har prøvet, men det er ligesom at jeg bliver nervøs, når folk kigger på mig og såtænker jeg, hvad mon de tænke og så bliver jeg ukonsentreret :(

venlig hilsen terja

Alle heste skal behandles ens, uanset race og sind, og alle heste kan tæmmes med din tålmodighed og tid

0
0
Svar på denne tråd

eneundervisning
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 00:46

Du skal tale med din underviser og om muligt sørge for at få eneundervisning.

Det er vigtigt at man har tillid til den der skal undervise en og har en ide om hvordan vedkommende kommunikere. Sørg for at få en underviser der "taler samme sprog som dig", så du ikke føler dig krænket/kritiseret men hjulpet.

Står din hest på en rideskole? Hvornår er der mest ro? Så må du jo ride der. Måske i "nattens mulm og mørke".

I starten ville jeg ikke vælge hold hvis jeg var dig. Det er nok at du skal koncentrere dig om din underviser og ikke alle dem der morer sig rundt omkring. De morer sig alligevel ikke over dig!!!

Vi har alle haft problemer med vores heste og det er det der udvikler os. Generelt syntes jeg ikke vi er slemme til at fryde os over andres besværligheder. I morgen kan det jo være os selv.

Iøvrigt skal der en god rytter til at gøre en hest lettere på forparten så tag udfordringen op. Det lyder som om der er nogen der kan lære noget af at se på lige præcis DIG

højsgaard hestecenter
0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 19:21

1000 tak alle sammen og til Framtid: mange tak for det, jeg tror også, at det er bedst, at få enetimer, så jeg kan føle mig bedre tilpas, og nej den står ikke på rideskole, men i en stalde, hvor mange andre privatheste står...

mange tak alle sammen :)

venlig hilsen terja og toppur

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider