Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

ISLÆNDERE I KOLDING!
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 18:59
ER DER NOGEN DER KENDER ET STED I KOLDING HVOR MAN KAN BLIVE UNDERVIST, PASSE, ARBEJDE ELLER ANDET MED ISLNDERE?? JEG ER INTERRESERET I ALT!!!
0
0
Svar på denne tråd

Kolding...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2006 12:23

Hej..

Der findes desværre ikke noget " islændere klub " i Kolding. Men der har været mange islændere i Marielund som ligger i Bramdrup, på to forskellige steder. Jeg har haft min egne opstaldet der dengang, ejeren har nu solgt hendes 6 islænderne for hun havde alt for mange og kunne ikke ride så meget, men har stadig 3-4 tilabge -tror jeg nok. Har ingen kontakt hende mere.

Den anden sted har osse islænderne og der kom en undervisning fra fyn for at underviser, men jeg ved ikke om de gør stadigvæk nu.

Der er meget få islænders fan i Kolding. Min " nuværende" opstalding vil der være 6 islænder i næste sommer hvor vi venter 3 føl.

Det kunne være hyggelig hvis der kommer flere islænderne fan i Kolding

Christine

0
0
Svar på denne tråd

Børkop/skærup 7080 lille damkærgård
Forfatter: 
Dato:  19-09-2006 22:35

Ligger der et islandsheste center hvor du kan få kvalificeret undervisning leje en hest til en tur skoven eller blive skrevet op til en halvpart.

Da det jo snart er islandshestedag 25/9,var det jo en god lejlighed at komme og besøge stedet,kan varmt anbefale det.Ejeren hedder Siri Lambertzen.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-09-2006 19:41

Det sidste sted IsTion nævnede har jeg passet en islænder :-) og jeg ved at de tilbyder opstaldning. de har nogle gode marker, hestene går i løsdrift og løsdriften er lavet af togvogne. de har også en skalbane. de har både vallakker, plage og hopper. så der er lidt af hvert derude :-) og den jeg passede var 17 år så man kan også sige at der er forskellige aldre. mener nok det koster 500,- i mdr. for opstaldning. Men som sagt passede jeg bare en af hestene derude. Underviseren fra fyn er også bare rigtig god! Hun hedder Tina. og hun kan altså bare noget med de isbukker! :-)

Så jeg vil anbefale det sted det ligger tæt på kolding rideskole. altså på samme vej, du kan se togvognene ude fra vejen af, de står sådan ved siden af hinanden.

Du kunne jo evt. ligge et brev henne ved togvognene om hvad du vil. jeg er sikker på de nok skal finde det så :-)

-Maria

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2006 11:37

nu jeg selv fra Kolding, og ANEDE ikke der eksisterede noget med islænderheste i kolding. Har ellers støvsuget internettet for ridesteder i kolding...og har indtil videre kun fundet "normale" rideskoler.

De skulle vel ikke have en hjemmeside man kunne kikke nærmere på?

Mvh Heidi ~{ Nu med super parten Jens}~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider