Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Afkom efter Flugar f. Flugumyri
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:48

Er der nogen der har afkom efter Flugar f. Flugumyri?

Ville meget gerne høre hvoran de er i omgang, sind og gangarter.

På forhånd tak!

0
0
Svar på denne tråd

Det har jeg...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 13:02

Jeg har en skøn vallak efter Flugar f. Flugumyri. Han er supernem i omgang, ekstremt venlig og direkte ydmyg af sind, han vil gøre alt for sin rytter, står altid stille når man er om ham. Han kan dog godt være reserveret på folden. Ellers er han en følsom hest der ikke kan lide hurtige bevægelser og folk der råber.

Med hensyn til gangarterne, har han en behagelig tölt, dog uden det helt høje løft, men en virkelig flot trav. Galoppen er dog lidt flad, men god at sidde i. Han har vilje over middel.

Han er 5-gænger, men passen holder vi os fra...

Men alt i alt en rigtig rar hest, som jeg er ovenud lykkelig for.

Du kan se billeder af ham på min præs.

Hilsen Veronica

0
0
Svar på denne tråd

Min Lina
Forfatter: 
Dato:  28-09-2006 19:46

Hej

Min Lína er også efter Flugar f. Flugumyri. Hun er 4-gænger og utrolig dejlig at have med at gøre.. Hun elskede at springe, og kunne førhen springe 110 cm. Men hun har desværre fået konstateret ataksi øv... Men bortset fra det er hun en super ismule, og en fantastisk børnepony fra jorden, men skal sættes lidt på plads når man rider hende, da hun har sine egne meninger om farten hehe... Hendes tølt er med godt løft, hende skridt er godt indeunder, hendes trav er utrolig flot samlet, og hendes galop er himmelsk hun kan virkelig løfte benene!

Det var så lidt om min Lína

Vrinsk fra Louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider