Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

så er hun
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 13:45

sendt afsted, min dejlige Dimma til Neisti.

Og det går jo godt, hun savner mig ikke ( )og de siger hun er dejlig og nem at have med at gøre, de gamle sure hopper der gerne vil bestemme lader hun bestemme, går bare væk og lader dem om det...Nu venter jeg bare på at de ringer og siger at hun er blevet bedækket wweee (jeg har jo bestilt et brogede,langbenet hoppeføl )

Desværre kan jeg jo ikke kører ud og se til hende, da jeg lige pt er blevet lidt handicappet og ikke kan/må kører bil, heldigvis har jeg nogen søde venner der gerne vil kører for mig

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 15:18

Jeg sendte to af mine hopper til Léttir frá Flugumýri for 10 dage siden. Den ene blev bedækket 5 min. efter de var lukket ind til hingsten. Den anden er lidt mere vanskelig, så nu er der ringet efter dyrlæge, som skal scanne for at se om det er et gult legeme, der sidder og driller.

Til næste år overvejer jeg stærkt at bruge denne herre - Fylkir fra Feti

Jeg ville egentlig gerne have lidt flere Neisti-afkom, men har ikke rigtig råd til at sende hopperne til Sjælland. Ole vil gerne udstationere Neisti i Jylland, bare Marianne følger med . Og jeg tror ikke Marianne vil bryde sig om at bo i telt nede på engen i 6 uger.

0
0
Svar på denne tråd

jeg kender vist dig og Fina...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 23:32

Hej Rikke

Lige lidt off-topic, kan se i din profil at du har Fina fra Kirstinehøj, er det den lille smarte sag efter Kvistur, for så er jeg klar over hvem du er, jeg red på Fina til et kursus hos Marisse, lige da du havde købt hende. Fik du egentlig sat hende i fol og hvis du gjorde med hvem?

Mange hilsner

Michael (der nu er blevet jyde, og Mette Moesby er iøvrigt min søster)

0
0
Svar på denne tråd

ja det er det
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 09:28

da, hun blev sat i fol med ferril og ud af det kom dimma der jo pt er på besøg hos neisti. Fina er blevet kåret og venter endnu et føl efter ferril som meget gerne snart må kommer (jeg er ved at blive lidt utålmodig)

Mette: Det kunne være at hvis du tilbød et værelse til Marianne at hun så ville . De har jo nogen til salg lige pt efter Neisti, det kunne jo være en mulighed...Men ja det er s.. dyrt at sætte i fol, hvis de så også skal over broen bliver det jo ikke billiger.. Held og lykke med den kommende føllepølle.

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke!!!
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 22:43

Held og lykke med det Rikke!!!

Det er altid vildt spændende at få lavet et føl.

Jeg har 2 hopper der er scannet drægtige med Bliki fra Bergi.

Så jeg krydser osse fingre for 2 flot brogede føl til næste år.

Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider