Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Meet Andi...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 18:37

Jubiii, jeg har købt en dejlig lille islænderhigst på 10 mdr.

Hans navn er Andi fra Smollerupgaard og han er bare skøn!

Badusen

- Smilet fra en Samojed gør hver dag til noget særligt -
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med ham
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 18:56

Hvor er han fin.Lækker farve. Min Jarpur bliver 2 år på Fredag.

Held og lykke med ham, håber i får mange gode år sammen. Skal han forblive hingst?

Ejer af: (Tryk)

Islænder

Pony

OX Araber

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner

0
0
Svar på denne tråd

Hingst...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 19:11

Nej, jeg forventer at få ham kastreret - har ikke mod på en intakt hingst - desværre, de er ellers smukke med al deres hingstepræg!

Tak for de pæne ord om Andi - jeg synes også, han har dejlige farver. Sindet er skønt og jeg glæder mig til at arbejde med ham!

Badusen

0
0
Svar på denne tråd

hest...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 20:48
Sikke en dejlig bette dreng. Hvem er han efter?
0
0
Svar på denne tråd

Andi's aner...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 09:51

Mor: Skeifa fra Uhrenfeldt

Far: Förull fra Sandhólaferju

MF: Ódur fra Torfunesi

FF: Pokki 1048 fra Gardi, Skag

Jeg aner intet om islænderavl og har købt Andi fordi han har et dejligt sind og er en køn lille dreng. Med fornuftig træning og prægning, er jeg sikker på, han bliver en dejlig hest med tiden!

Badusen

0
0
Svar på denne tråd

sindet
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 12:10

Det er svært at sige noget fornuftigt om sind hos en unghest endsige føl. Hvordan de er at håndtere fra jord etc. er een ting noget helt andet er når man skal vurdere sind fra ryg.Det er her en hests ridehestesind kommer til udtryk.

Jeg har kendt mange "kære" både føl ungheste og ældre heste som har virket aldeles fornuftige fra jord, men når der krævedes noget af dem kom deres sind til udtryk... Ikke for at sige en din hest ikke har et godt sind, du kan bare ikke vurdere det endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg siger da også
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 15:06

at min har et godt sind. Det er jo her og nu vi taler om, og vi kank, som du siger jo ikke vurdere hestens ridehestesind. Men jeg synes da det er ok at sige det.Min er så skøn at have med at gøre, at jeg laver sjov med at han viser sit sande jeg, når jeg engang skal på ryggen af ham hi hi.

Ejer af: (Tryk)

Islænder

Pony

OX Araber

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner

0
0
Svar på denne tråd

Som mahra siger...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 15:19

Det er blot en vurdering af hans sind nu og her. Andi har en sund portion nysgerrighed, han er håndterlig, hurtigtopfattende, vil gerne nusses - ting jeg sætter pris på

Hvordan han bliver at ride, må tiden vise. Min overbevisning er, at fornuftig træning fra jorden lægger en god basis for den dag, man skal i sadlen.

Badusen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider