|
|
| Går den pas eller tølt her ?? |
| Forfatter:  |
Henrietta |
| Dato:  |
22-03-2006 18:14 |
|
Ja et lidt pinligt spørgsmål. Jeg synes jo det ligner noget pas lignene. Hvad siger i  første billede ? ( synes selv det ligner noget pas lignende )  Andet billede ? ( synes jeg bestemt ligner tølt )  Har desværre ikke nogle billeder af bedre kvali af ham Men håber i kan/vil hjælpe alligevel 
Mvh Henrietta Joye & Nu Lobbe IKKE medlem af (RKK) medlem af "Hysse-klubben" Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn ! Elsk Mig Når Jeg Fortjener Det Mindst ~ Der Behøver jeg det mest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Umiddelbart |
Me2 |
22-03-2006 18:44 |
|
Ville jeg sige pas på billede 1, men jeg har svært ved at se hvilket bagben der er hvad.. Billede 2 ville jeg sige trav... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billede 1 |
Henrietta |
22-03-2006 18:48 |
|
På billede 1 er det hans venstre bagben og venstre for ben der er i luften samtidigt.
Mvh Henrietta Joye & Nu Lobbe IKKE medlem af (RKK) medlem af "Hysse-klubben" Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn ! Elsk Mig Når Jeg Fortjener Det Mindst ~ Der Behøver jeg det mest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trav.. |
Line_H |
22-03-2006 18:57 |
|
Hesten traver på begge billeder. Jeg er ret overbevist om at det er højre bagben der er oppe på øverste billede, altså giver det trav 
Venlig hilsen Line Gør livet til en fest, rid islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trav... |
Lullebulle |
22-03-2006 19:00 |
|
Jeg synes det ligner trav på begge billeder. På det øverste er det lidt svært at se, hvilket bagben der sætter af, men det ligner at den bevæger benene dirgonalt.
RID ISLANDSK HEST, DET ER BEDST... HVER EN DAG, ER EN FEST... Anna-Louise Wilk, medlem af Geysir og ejer af Fjalar fra Tornberg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
22-03-2006 19:03 |
|
Trav på begge billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdatering |
Henrietta |
22-03-2006 19:38 |
|
Takker mange gange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pas eller tølt |
|
|
Jeg synes det ser ud som om billede 1 at de laterale benpar følges ad, men billedet er utydeligt så det er svært at se - men det ser ud som om det er laterale benpar og derfor pas. På billede 2: trav, de diagonale benpar følges ad... kan du ikke sætte et tydeligere billede ind?
Hvorfor ride 3-gears heste, når man kan ride heste med 4 eller 5 gear?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trylleri |
Henrietta |
23-03-2006 07:53 |
|
Jeg skal nok prøve at få frem tryllet nogle bedre billeder. Og så vender jeg tilbage til jer. Så vi kan komme til en enighed omkring hans gangarter 
Mvh Henrietta Joye & Nu Lobbe IKKE medlem af (RKK) medlem af Katla - Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn! Elsk Mig Når Jeg Fortjener Det Mindst ~ Der Behøver jeg det mest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge de to |
|
|
billeder viser en hest i trav. Du kan også se det på hesten holdning, hvordan den bærer sig.
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) Shit happens! ... I just try not to step in it Learning seriously affects your brain -aau.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ja bestemt trav |
|
|
begge billeder er en hest i trav, men sikke en pæn haseaktion den har på det første billede. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Kathrine Schultz |
30-03-2006 19:44 |
|
Henrietta siger jo netop at det er venstre for- og bagben der er i luften samtidig, hvilket betyder at det er pas og absolut ikke trav. Ejeren ved vel trods alt bedst hvilke fusser hesten havde i luften da hun tog billedet...? Så mit bud er altså pas på det første og trav på nr to. Kathrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niks... |
|
|
Trav...
Venlig Hilsen Line K. Jeppesen Nordsjælland Kátur&Brúsi Samt Smukke Ganger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh |
Kathrine Schultz |
30-03-2006 23:08 |
|
Lygna: Vi er vel enige om at når hesten flytter højre for- og bagben samtidig, så er det pas? Billedet er meget utydeligt, men hvis hesten flytter benene som ejeren siger, så kan det kun være pas. Jeg er ikke nogen ørn til det med gangarter, men så meget ved jeg da.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kathrine... |
|
|
Der ER trav Den flytter ikke benene lateralt.
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) Shit happens! ... I just try not to step in it Learning seriously affects your brain -aau.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ok |
Kathrine Schultz |
31-03-2006 08:34 |
|
Jamen det er da så også iorden. Jeg gik bare ud fra hvad ejeren sagde, da det er utydeligt på billedet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med katrine |
|
|
ja jeg er altså enig med katrine,hesten på billed 1 går bestemt pas,den flytter venstre for og venstre bagben samtidigt.billed 2 må være trav.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|