Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

HJÆLP???
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 21:29

hej

jeg vil gerne have hest men min mor og far siger at:

• det er for dyrt
  • det lugter
  • og det tager rigtig meget tid

og jeg siger jo at det ikke er rigtigt men de tror mig ikke vil i skrive cirka hvor lang tid det tager jer og hvor dyrt det er

håber i vil hjælpe

0
0
Svar på denne tråd

Fik først hest da jeg selv kunne betale.
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 22:28
Jeg bruger i snit 2-3 timer på hest de dage jeg rider eller ca 1 time, hvis jeg bare ordner boks og lukker ind. Men det er dyrt og ha' hest, så jeg kan godt forstå dine forældre. Min koster i snit med det hele ca 1300 kr pr måned og det er uden uforudsete dyrlægregninger, udstyr, træning og undervisning.

Eva L med uldbollen Buller alias Lullari
0
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 10:41
tak skal du have
0
0
Svar på denne tråd

dine forældre har ret..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 08:26

Det er dyrt at ha hest, det tager en masse tid, og mht lugten er vi jo nogle der elsker lugten, og andre der ikke bryder sig om den.

Hvis du ikke har forældreopbakning kan du vist godt glemme at eje hest indtil du har dit eget sted at ha den og tjener dine egne penge.

Jeg kan ikke gi dig et nøjagtigt beløb på hvad mine heste koster mig om året i drift, men det er ikke billigt.

Og der går utrolig meget tid med det HVER dag, for når man har hest har man aldrig en dag hvor man bare kan gøre hvad man har lyst til, for de kommer i første række, og skal ordnes først.

Men skønne er de!

Hvis du har mulighed for det, og lyst syntes jeg du skulle se om ikke du kunne finde en halvpart på en hest i nærheden af dig, så du kan få en fornemmelse af hvad det kræver at ha hest.

Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

Freisting sælges!
Se billeder på min
præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider