Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Nogen der er lokalkendt i Skanderborg?
Forfatter: 
Dato:  30-11-2005 10:19

Hej med jer.

Jeg er ny herinde og skal flytte til Skanderborg.

Men det ser ret sort ud med islændersteder i det område eller har jeg bare søgt de forkerte steder? Har kigget på joras, hestenettet, hesteforum, hesteinfo osv. Har tidligere sat annoncer ind, men uden resultat, nærmeste steder var ved Them og Tebstrup!

Der er masser af gode steder nær Århus, men det er for langt væk!

Det skal være i cykelafstand fra Skanderborg by, da jeg ikke har bil og gerne vil have min isbuk (vallak) et sted, hvor jeg ikke skal bruger flere timer på transport! Vil gerne kunne nå at ride...

Er det helt umuligt? eller skal jeg til at købe en bil?

Er begyndt at kigge på diverse ridecentre, men ak de kan ikke tilbyde foldordninger, der matcher mine krav, da jeg synes 2 timer om dagen på fold er ALT for lidt

Jeg håber, at der er bare én af jer derude, som har et par ideer til hvor min hests kommende bolig kan være...

Hilsen fra en frustreret

Nolle

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt!
Forfatter: 
Dato:  30-11-2005 10:31

Hej Nolle

Er selv for nylig flyttet til Skanderborg og har ikke kunnet finde et sted til min islænder. Min står syd for Århus og ja, det er en lang rejse uden bil! Bruger selv 1 time med bus for at komme op til stalden, og det er træls...

Held og lykke i din søgning

Med venlig hilsen

Rattus, Kloakrotten

Fisk og gæster stinker efter 3 dage ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Her er lidt
Forfatter: 
Dato:  30-11-2005 14:02

www.stutteribaekgaard.dk/

www.joras.dk/ Her er et par steder i Skanderborg

0
0
Svar på denne tråd

Jaah...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2005 14:19
Stutteri Bækgård De befinder sig i Tepstrup!

- Kristina!

0
0
Svar på denne tråd

lokal klub
Forfatter: 
Dato:  03-12-2005 20:34
kan ikke huske navnet. men ,,,tror det er ganti ,der har en lokal klub ved søen ved skanderborg ?..

hilsen blondal..
islænder og frieserheste
0
0
Svar på denne tråd

Lokalklub...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 10:53
Nej, det er Gletta som holder til ved Skanderborg, nærmere betegnet Båstrup Mosegård. Super klub!!!
0
0
Svar på denne tråd

yes,du har ret
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 19:35
Nina du har ret ,det er jo gletta den hedder,,,har engang været med dem på manø tur ,,dejlig klub,,,var det en ide at opsøge dem,?Nolle...der sker mange ting i den klub...

hilsen blondal..
islænder og frieserheste
0
0
Svar på denne tråd

tebstrup
Forfatter: 
Dato:  04-12-2005 22:10
tebstup ligger ikke mere end ca.9 km fra centrum af skanderborg, så det er ikke så langt væk og de er rigtig søde der!!! red der nede da jeg boede i ris...

hilsen
Line larsen :-)

0
0
Svar på denne tråd

skanderborg
Forfatter: 
Dato:  09-12-2005 21:55
Jeg bor i Skanderborg, men har ikke selv mine opstaldet i Skanderborg. Jeg ved der er nogle i/omkring Hylke der har islænder opstaldning. Måske var det en mulighed at sætte en annonce i Skanderborg Ugeblad ? Eller som nævnt tage kontakt til Gletta. Skønt at der er flere islænderfolk på vej til Skanderborg
0
0
Svar på denne tråd

Hej Nolle, er det dig..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2005 16:55
der skal ud og kigge opstaldningssted i Gl. Rye?
0
0
Svar på denne tråd

Øhhh, næ det er nok mig...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 08:12

Jeg skal til Gl. Rye i weekenden for at kigge på et sted, så det er sikkert mig du har hørt rygter om

Jeg har nemlig fundet ud af, at det er "lidt" lettere at komme til Gl. Rye end jeg troede, og så er området jo yderst tillokkende...

Med venlig hilsen

Rattus, Kloakrotten

Fisk og gæster stinker efter 3 dage ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Okay, det lyder rigtig
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 21:06

spændende. Jeg har nemlig to islændere til at stå der, dvs. den ene er min datters. Ville være super med nogle flere!

0
0
Svar på denne tråd

neej .
Forfatter: 
Dato:  19-12-2005 13:51
Neej kender ikke skanderborg .
0
0
Svar på denne tråd

Islændere i skanderborg
Forfatter: 
Dato:  20-12-2005 10:47

Hej.

kommer selv fra Skanderbrog og flytter snart tilbage der til igen. der var engang et Islændersted i Jeksen 5 km fra STilling/Skanderborg. men ved ikk om de har opstaldning mere. havde selv min ismule privat. (der kommer den til at stå igen)

kan høre om de evt har plads til din. det er verdens mest dejligste sted for enhest.

Glædelig jul til alle.

Kimmi og FAXI

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider