Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Første gang jeg red på hende/Rideudstyr til
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 18:09
Hej Islænderfolk! Jeg har købt mig en islænder. Og i dag var den første gang jeg rigtig har redet på hende. Dog havde hun ingen sadel på, og vi travede ikke så meget! Men det var herligt! :D Det meste af tiden red hun tölte-pas, for det er 1½ år siden hun før har redet.. Sååh.. det skal hun lige have på plads at der er noget der hedder trav! :D Og så tænkt jeg på hvor i køber Islænder-udstyr? Jeg skal have købt hovedtøj og grimer osv.! Kender i nogle gode hjemmesider/butikker, evt. i Århus? Tak
Kærligst

Cocktail

En rytter er ingen rytter uden en hest
En hest er stadig en hest uden rytter
0
0
Svar på denne tråd

prøv på
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 18:48
http://www.joras.dk http://www.jo-po.dk Vi handler oftest på joras..
Stutteri Bredgaard tilbyder

Bedækning ved Skäpperöds Poseidon
Lækker kåret miniature shetlænderhingst
Masser af hår og udstråling, kraftige ben
og god bevægelse - Billeder kan ses på min profil :-)
0
0
Svar på denne tråd

Når du nu er i århus
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 22:25
Vil jeg da forslå at køre hen og får hovedtøj og alt sådan noget her. Rideudstyrslageret ApS - Silkeborgvej 45 - 8000 Århus C med sadlen er du nok nødtil at finde den der ligger godt på netop din hest og ikke bare lige et vutip køb så hydalh har nok noget til dig...
0
0
Svar på denne tråd

Islænder udstyr...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2005 22:49
Langt de fleste rideudstyrsforretninger har efterhånden islænderudstyr, både Århus Rideudstyr, Din Sadelmager og (som nævnt) Rideudstyrslageret har islænderudstyr i Århus. Det er jo sådan set kun hovedtøjet og sadlen som er anderledes fra hvad man bruger på ponyer, ellers bruger de fleste islændere str Cob. Hvis din hest ikke har været redet i 1,5 år, så vil jeg nok foreslå dig at starte op med kun at skridte, i hvert fald de første 14 - 1 måned, hvis du vil undgå skader.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider