Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Sommer maver.
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 20:20
nu skal min ismule jo snart på stald da jeg derved bedre kan styre foder osv,hun er jo lidt sommer tyk he he og lidt dårlig kondi men hvordan laver vi om på det bare skridte og skridte som mange siger narh det er jeg så ikke ening i men,hvor tit bør der rides og hvor længe for og forbedre kondien ? mvh katrine
B-) Rigtige kvinder rider islandske heste B-)
0
0
Svar på denne tråd

Kondition...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 00:23
For at forbedre konditionen skal du ride min. 5 gange om ugen. Hvis din hest er i rigtigt dårlig kondition, så er det altså en god idé at starte ud med at skridte en helt masse på hende. Efter noget tid kan du så lægge lidt trav osv ind. Lad være med at ride hende træt, det kan være nedbrydende for konditionen.
0
0
Svar på denne tråd

Ja okey
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 17:02
Så må jeg jo igang her når jeg for nye sadel hjem. mvh katrine
B-) Rigtige kvinder rider islandske heste B-)
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 18:34
Jeg har det modsatte problem.. :) Trausti er lidt i under kantetn syns jeg, men det mærkes ikk.. :D
"Wake me up when september ends"
Stolt medlem af JHNs internationale klub for farveblinde
Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyrer i Seabiscuit familien
Stolt medlem af: 100% stavegenier
Jeg er gud
0
0
Svar på denne tråd

til dig..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 20:22
Du kan vel starte med at skridte gode lange ture, (det sker der ikke noget ved) og du bygger samtidig muskler op. Dette kan du gør i, hmm, måske 2 uger / en måned.. Tror jeg. Og så kan du begynde at lægge små trav strækninger ind, start bare lige så stille :) Og så begynder du bare lige så stille at lave strækningerne med trav længere og længere. hehe. Du kan vel også nogen lunde se om det skrider frem ad..

8-) K A T H R I N E H E I N D A H L
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider