Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Din hest fælder vel??
Forfatter: 
Dato:  24-06-2005 10:19
Hvorfor ikke bruge de mange man og halehår til noget fornuftigt! Sammel så mange du kan, bind evt. et lille bånd om for at holde styr på dem og smæk hele herligheden i en kuvert og send den til mig! Jeg er nemlig lige startet op på en miniproduktion af små lykkeamuletter af hestehår, og jeg har ikke selv hestehår nok. desuden vil jeg også gerne have nogle flere farver!

Så alle jer søde ismuleejere, vil I ikke nok gøre mig denne tjeneste?? :-) jeg vil blvie kanonglad for at modtage en masse hestehår!
(Lige for en sikkerheds skyld, jeg kan kun bruge man og halehår.)

Send en besked for at få adresse :-) :-)

På forhånd tusind tak!

Med venlig hilsen
Anja og Turbotøsen
:-D "Hellere Lugte Af hest - end bare Lugte" :-D

GANTIMULE
Stedet med historier, hesteguf, ismuleinfo, billeder og m.m.
0
0
Svar på denne tråd

Anja turbohest
Forfatter: 
Dato:  30-06-2005 15:17
Hej Turbo-hest, du har været savnet her på nettet!!!!

Hvordan går det med hesten, vundet flere rosetter?

Jeg har en masse hår du gerne må få, hvis du selv betaler porto!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

KUK kuk Anja
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 13:35
Jeg har hår til dig hvor er du????

Er du ved at træne din hest op til stævne? Jeg har hørt at den er rigtig godt gående...
0
0
Svar på denne tråd

hej maria
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 19:25
hvem er du egentligt?? siden du kender så meget til Laxi og har hørt hvordan "min" hest er gående :-) :-)

det lyder da fint med en masse hår :-) det vil jeg meget gerne have, vi må lige have fundet ud af noget med adresse og jeg skal selvfølgelig nok betale portoen :-)

er ikke ved at træne hende op til stævne, andet end laxis klubstævne mend et er jo først til september. næ, er mest bare generelt ved at træne lidt dressur med hende for det trænger hun til :-) og efter at have lånt et tredelt bid et par gange er hun altså bare blevet dejlig! ja, altså ikke når jeg rider med det todelte :-( men jeg er på jagt efter et tredelt til hende, meget gerne med kobbermidte for det har det bid jeg lånte og som hun var god på :-)
Ellers så er hun efterhånden godt gående, den lille mule :-)

Med venlig hilsen
Anja og Turbotøsen

GANTIMULE
0
0
Svar på denne tråd

Hestehaar
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 22:50
Jeg vil gerne tage lidt haar med hjem frs Island, men jeg har ikke lige noget at sætte det i bundter med, saa gör det noget, hvis de bliver blandet lidt?
Har ellers nok af farver at vælge imellem, og de fleste af hestene har nok haar at give af.

Jeg vender hjem paa tirsdag, for nu har jeg faaet nok af Island, og saa kan jeg sende det?

Venlig hilsen Karina

I vågen tilstand er det klart
vor verden er begrænset,
mens drømmene til gengæld er
for alle grænser renset.

(Inge Jacobsen)
0
0
Svar på denne tråd

Karina
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 11:19
ej, det må du meget gerne!! og det er helt ok at det blvier lidt rodet. jeg kan nok godt få det finltret ud igen :-) :-)

Tusind tak!! :-)

Med venlig hilsen
Anja og Turbotøsen

GANTIMULE
0
0
Svar på denne tråd

så er jeg hjemvendt
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 05:21
Jeg har plukket lidt hår til dig. Glemte helt at spørge hvor store totterne skal være?

Hestene fælder nemlig ikke, så jeg måtte rykke totterne af, og det synes de bestemt ikke var så fedt, hvilket er forståeligt nok, så det er ikke blevet til så frygtelig meget, men vil du have det alligevel?

Venlig hilsen Karina

I vågen tilstand er det klart
vor verden er begrænset,
mens drømmene til gengæld er
for alle grænser renset.

(Inge Jacobsen)
0
0
Svar på denne tråd

det skal
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 07:39
bare være længden af manhår :-) ikke deres kropshår :-)

men jo tak, vil stadig gerne have hårene...

jeg har ret travlt lige nu, skal I skole men skrives ved senere...

Med venlig hilsen
Anja og Turbotøsen

GANTIMULE
0
0
Svar på denne tråd

hva så
Forfatter: 
Dato:  09-07-2005 19:52
Anja Turbohest har du en adresse eller hvad? Du er måske holdt helt op med at lave lykkeamuletterne? Jeg ville ellers gerne købe et parti. jeg kender ihvertfald 8 mennesker der gerne vil købe....Hvis prisen altså ikke er meget mere end 100 kr. pr. stk.Hvis du skal have mere end 100 kr. pr. stk så vil vi ihvertfald gerne have en mængderabat!

Skriv snart Anja vi venter!
0
0
Svar på denne tråd

nå øv..
Forfatter: 
Dato:  12-07-2005 18:54
ellers ku du få min ponys hårpagt næste forår når hun smider sin enorme vinterpels :P

Nemmere end det flyver væk fra møddingen og rundt omkring..

Anne og Lokka
0
0
Svar på denne tråd

turbohest
Forfatter: 
Dato:  14-07-2005 15:53
Jeg har nu forsøgt at komme i kontakt med dig. Ingen har set dig ude ved laxi eller noget. Er du på sommerferie? Øv Anja
0
0
Svar på denne tråd

Anjaturbo
Forfatter: 
Dato:  14-07-2005 15:56
Jeg kom lige til at læse din præsentation. Læser du virkelig "De 5" stadigvæk?????
0
0
Svar på denne tråd

ang amuletter
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 13:43
de svinger fra 7-9 cm i længden :-) og hæhæm, nej de koster skam ikke mere end 100 kr stk. faktisk har jeg slet ikke sat nogen pris endnu..og skal nok også have lavet lidt flere end de tre jeg har indtilvidere, men når jeg får tid kan jeg lige smide dem i scanneren så I kans e dem :-)

Anne: meget sødt af dig, men det skal være man og halehår :-) pelsener for kort :-) men hæhæ, ja det er træls at det blæser væk...prøv at samle det i noget net og hæng det op til fuglene. de er VILDE med det til deres reder :-)

Med venlig hilsen
Anja og Turbotøsen

GANTIMULE
0
0
Svar på denne tråd

billede:
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 13:54
kunne ligeså godt scanne med det samme :-)

den til venstre er den på 9 cm og den er kun lavet for sjov. de næste er 7 cm og den sidste på 5 cm.

den store er hår fra Raudur og den sorte er fra, åh hvad hedder den nu den hest som lige har haft en skade og som kun måtte trækkes ture med i lang tid? hun er sortbrun og hedder muligvist Aleiga....

Med venlig hilsen
Anja og Turbotøsen

GANTIMULE
0
0
Svar på denne tråd

Man skal psse på
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 16:37
Har lige opdaget at det er nemt for andre at misbruge ens automatiske login, specielt hvis man har en arbejds-PC eller en hvor mange brugere er tilknyttet.

Har lige opdaget at en bruger har skrevet en del læserbreve i mit login, og uden mit vidende, fordi jeg meget sjældent er på Hestenettet.

Dette er bare en advarsel til andre om at passe lidt på. Har måtte skrive en lang undskyldning til stakkels Turbohest, men jeg tror at hun forstår situationen!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider