Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Farver ? .HJÆLP !!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2005 10:04
Jah, jeg plejer jo ellers ikke at være så meget herinde på islandsheste-forumet :)

Men jeg vil meget gerne høre om nogen af jer kender en eller flere hjemmesider hvor man kan finde info & billeder omkring den islandske hest's farver!!

Jeg har prøvet at søge på søgefunktionen efter indlæg der handler om farver MEN der kom ikke rigtig nogen links til hjemmesider frem :O

Så jeg ville blive MEGET glad hvis du ville hjælpe :D

vh. Simone!!
0
0
Svar på denne tråd

Joras...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2005 12:00
Hej Simone.
Jeg ved at der står noget om farver på Joras.dk..
Tag et kig og held og lykke.
Mvh. Maja og Hrannar
0
0
Svar på denne tråd

Ellers...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2005 13:41
Kan du ser her

Lukkas hjemmeside...

Der er et billede af næsten alle de farver som findes...
0
0
Svar på denne tråd

Tilføjelse...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2005 13:42
Se under "icelandic horses" - "Colors"...
0
0
Svar på denne tråd

farver
Forfatter: 
Dato:  24-02-2005 22:04
Hvis du spørger en islænding om farver vil han sige det er ligemeget det er hestens gang og styrke han kikker på du kan se noget om farve betegnilser i bogen med navne od deres betydning som man kan få vig af dansk islænder forening
0
0
Svar på denne tråd

Nicolai...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2005 08:20
Ah, det kommer da vist an på, hvem man spørger. På Kirkjubær har de fx altid avlet efter røde heste med aftegn, og jeg kender flere steder hvor de avler efter heste med sjove farver, fordi de er lettere at sælge ud af landet.

Den hjemmeside jeg henviser til, er da også ærke islandsk, såå...

Ps. VIl du ikke være sød at sætte nogle punktummer og kommaer i dine indlæg, de er utroligt svære at læse.
0
0
Svar på denne tråd

Kirkjubær
Forfatter: 
Dato:  25-02-2005 15:09
Jeg ved godt at man nogle steder avler på farve, men den gængse mening blandt islændinge, er at det er dyrets gang og bygning, det kommer an på. Har selv haft en kirkjubær hoppe, denvar rød ja, men for fanden hvor var den dog også hissig.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider