Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Er der nogen....
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 21:35
Hej alle sammen!

Jeg har en sort islænder ved navn Gymir fra Wallebogård. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvem han er i familie med... Hans mor hedder Silkisif fra Lillemosegård og hans far hedder Neisti fra Kópavogi.
Hvis du kender en islandsk hest eller ejer en, som har samme mor eller far som min vallak, vil jeg meget gerne høre fra dig. Hvis du har nogle billeder af islænderen vil jeg også meget gerne se dem....

Hilsen Simone
Gør livet til en fest - rid islandsk hest
0
0
Svar på denne tråd

Hej Simone...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 22:14
Lidt væk fra emnet, men hvornår blev din hest tilredet?
0
0
Svar på denne tråd

Hej Nina BT
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 22:53
Han er ikke rigtig tilredet endnu, jeg rider kun små ture til stranden og i skoven på ham.

Hilsen Simone
0
0
Svar på denne tråd

Neisti...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 07:06
Hvis du vil vide mere om hans far kan du gå ind på joras og skrive til Marianne, på debaten. Det er Marianne der har Neisti og jeg er sikker på hun gerne vil svare på spørgesmål, hun er også altid interesseret i at høre om hans afkom.

Min hoppe venter faktisk et føl efter Neisti, hun foler engang i maj måned :-D

Her er lige et billede af ham fra i sommers.

Og et af Neisti og Perla der hygger:

Håber du kan bruge det til noget... hilsen Mimi

:-D Én gang Ismulle....altid Ismulle!! :-D

Kig ind på min hjemmeside www.mimiz.webbyen.dk løbende opdatering på hestene og masse om arvegang af FARVER!!
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mimi
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 10:26
Tusind tak for billederne og oplysningerne....
Neisti er godt nok flot og det samme er din hest Perla... :-D
Det er da ret sjovt at din hest skal have føl med Gymir's far! Så bliver det Gymir's halv søster eller halv bror. Jeg ville blive meget glad, hvis du ville sende mig nogle billeder, når Perla har folet :-)
Jeg er meget glad for at du vidste mig de billeder, og ja jeg kan helt klart bruge det til noget...

Hilsen Simone
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 13:37
Jeg vil med glæde sende billeder af det lille føl når det kommer.... Jeg er simpelthen en billed-koman.. jeg elsker at tage billeder!!! :-D

Desuden hvis jeg kan få din mail kan jeg sende flere billeder af Neisti og afkom efter ham. Jeg havde selvfølgelig mit kamera med ude hos ham, så jeg har en del billeder derudefra :-D

:-D Én gang Ismulle....altid Ismulle!! :-D

Kig ind på min hjemmeside www.mimiz.webbyen.dk løbende opdatering på hestene og masse om arvegang af FARVER!!
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mimi
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 16:20
Dem vil jeg meget gerne se...
Min mail er: zenasai@hotmail.com

Jeg har liget været ude at tage billeder af Gymir i sneen, så hvis du vil se et par af billederne er de inde på min præsentation, men de er blevet lidt mørke...:-(

Hilsen Simone
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider